четвртак, 13. фебруар 2014.

Essence colour&go Miss Universe 147

Pa da krenemo :)

Prvo pa šljokavo :)

Pošto je ovo prvi post na ovom mom blogu, red je da kažem nešto... Stoga... Ja ne volim lakove, mackanja, skidanja, nemam ja vremena za to jer uvek negde žurim, ne znam gde, ali (uvek to "ali" kod mene) s vremena na vreme uzmem i mackam noktiće u razne neke boje, drečave, neke boje koje nikad nisam mogla da smislim da imam na sebi. Uglavnom se ovim bavim kada sam dokona i kad je ispitni rok jer pomaže da smirim živce. Inače retko kad nosim nešto drečavo na faksu i ovako, ali šljokičavo i french uvek (imam prirodni french na noktima, pa mi samo treba dobar lak da noktići dobiju sjaj).

Na ovom blogu ću postavljati slike mojih noktića (za sada), sa par komentara, nekada manje, nekada više, ali zaista nisam stručna kao neki ljudi koji znaju sve o lakovima. Meni je ovo više igra i želja da pokažem i ja nešto :D Sve dok je nešto igra i razonoda meni odgovara. Samo taj osećaj da ostane i ja sam zadovoljna. :)

I unapred da kažem da je meni bilo lakše uslikati skakavca svojim telefonom SEk800i nego fotoaparatom SD850is uslikati lak. E, to me je par puta iznerviralo. Mislim da mi je para iz ušiju išla. I da se ima na umu da ja mnogo radim rukama, retko koji lak može dugo da mi traje, bilo sa bazom ili ne, pa još i nadlak. Čak mi se dešavalo kada stavim sve to, dobijem još goru stvar. Pa sam odustala. Valjda je do kvaliteta nokta i to što uvek nešto radim, čačkam. Ali meni ne smeta. Za sada :3
Mislim da imam 2 sloja na svim slikama, deblje nanošena, tj. količinski sam uzela puno laka pa nanosila, ali moj savet je da se ovo maže 3 puta jer mnogo lepše izgleda, da se sačeka da se svaki sloj osuši pa namazati sledeći. Ali ja nisam strpljiva osoba, ali se trudim da postanem :D Ovo nije moj prvi lak (niti se sećam prvog namazanog, ali se sećam prvog kupljenog), ali je prosto ispalo tako da ovaj bude prvi postavljen na blogu.
A ovako izgleda kad je vani. Obožavam ga i on mi dođe kao dobra uteha za She bunny 509 koji više nema onih lepih šljokica. I to ću vam jednom pokazati. Baš se smorih kad sam to primetila, ali me je ovaj lak obradovao. Oko boja se stvarno ne razmem, ali primetim nekada zelenu na ovom laku. Zaista je lep i zanimljiv. Meni ovaj lak traje dugo kada ne radim mnogo, tada se samo oko ivica istroši, pojave se bele linije. A kada radim, već drugi dan ga odvalim, do uveče imam ostatke laka u pečatima. 
Nadam se da vam se svidelo. Još uvek učim oko blogova, kao i sa ovim obradama jer sam navikla samo da stavim watermark na onim mojim slikama prirode i nikakve druge dorade nisam vršila.

Нема коментара:

Постави коментар