недеља, 02. март 2014.

Essence colour&go Chic Reloaded 122

Postoje lakovi čije boje ne mogu uhvatiti, uslikati, a samim tim preneti. I ovaj je jedan od njih. Da li je do aparata, ili ugla slikanja ili pada svetlosti ili stvarno boje ne žele da se uslikaju :D . Zanimljivo je da ovaj problem imam samo sa lakovima. Dok stvari u prirodi super uhvatim, čak i običnom kamerom na mobilnom telefonu.


Boje se prelivaju, mora ruka biti mirna i stabilna jer ostaju tragovi četkice. I zbog toga ne volim ovakve lakove, ali volim kad se prelivaju boje, kad liči na labradorit ili auroru borealis kao i kad ima šljokica :D Ovde se u bočici lepo vidi koje se boje prelivaju, i to ne mogu uhvatiti na noktima. Ne znam zbog čega.
Pokriva dobro i u 2 sloja, ali ja ponekada stavim i 3. I brzo se suši, što mnogo volim.
I mnogo slatko stoji i na kratkim noktima.

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala :) Veruj mi da mi je lakše uslikati skakavca nego boje na noktima. :D

      Избриши
  2. Uhvatila si preliv veoma dobro, mnogo bolje od dosta njih koji su to pokušali. I boje su ti ispale verne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Mada mislim da nisam baš potpuno uhvatila kako sam ja želela. Htela sam da uhvatim ono prelivanje koje se može videti u bočici, a koje se vidi i na noktima, ali neće baš na slikama da ostane. Kao da imam labradorit na noktima. Trebalo je sa njim da uslikam noktiće.

      Избриши