среда, 12. март 2014.

Igrarije

Ovo najviše volim da radim sa lakovima- miksovanje (plus, naravno, šljokice uz njih).

Ovog puta sam tražila nešto poput laka She bunny 509, ali staru verziju koja podseća, ako ne i liči, na Aura inches 319, kao i na Flert teget lak. Sada je nova verzija She bunny 509 nešto tamnija sa veoma diskretnim šljokicama koje se maltene i ne vide, ali ima tako divan sjaj i tako prodornu boju, da je samo potrebno njega koristiti kao bazu i preko njega neki sljokičav i da se dobije stara verzija, kao i nositi njega samog jer je boja prelepa. Samo da nađem isti takav lak u većoj bočici.
U fazi potraga i igranja i (ne)razmišljanja dobila sam nešto lepo na noktima. Barem meni, ne znam kako će se vama dopasti. Nisam tad dobila baš ono što sam htela, ali sam ipak dobila nešto zanimljivo.

Prvo sam namazala Golden Rose Protein 339. Mislila sam da je dovoljno taman, ali na mojim noktima nije hteo biti. Možda što sam namazala samo dva sloja pa je ispao nešto svetliji.
A potom namazah She bunny 034. U jednom sloju. I dobih ovo:
Neki drugi put ću postaviti igrariju sa She bunny 509 novom verzijom i She bunny 034.

2 коментара:

  1. Ja nemam Aura Inches 319 Punk, ali imam djup za njega i ovo što si napravila zaista podseća na taj lak, samo u svetlijoj varijanti. Lepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju, ja tek sada vidim komentar o.O Hvala :) Da, baš podseća, i sve treba da okačim još ovakvih igrarija, ali nikad da sredim slike niti da uslikam valjano još par kombinacija.

      Избриши