недеља, 16. март 2014.

Ulja za kosu kao leave-in


Ovog puta ću pisati o uljima koja se stavljaju kao leave-in koji sadrže ili ne sadrže silikone.

Alverde Mandel Argan haaröl

Sastav:
Glycine Soja Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Kernel Oil, Juglans Regia Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Arctium Lappa Root Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Limonene, Citral, Linalool, Geraniol, Citronellol
Ovo ulje mi se nije pokazalo dobro kao leave-in. Ima lep miris, koji kasnije kad odstoji na kosi, vuče na nešto užeglo. Za kosu koja je talasasta, kao što je moja, nije se pokazao baš najbolje što se sjaja tiče i morala sam paziti na doziranje jer ostavlja kosu masnom i nekako beživotnom, samo visi u repovima nekim.
Ali je zato na kovrdžavoj kratkoj kosi super leglo! Em je lepo raščešljalo kosu (nisam morala puštati crtaće i mučiti se 2 sata da je očešljam), em ju je ufrćkalo tako lepo! Kako na suvu tako i na vlažnu. I opet je moralo da se pazi sa količinom. I opet je dobijalo neki drugačiji miris nakon nekog vremena na kosi. Kad sam htela maleckoj samo lokne da malo bolje definišem, malo ulja sam nanela na dlanove, rastrljala i nanela na krajeve i dobili su sjaj i oblik i nisu izgledali suvo.

Na mojoj kosi se lepo pokazalo kad ga držim kao što držim sva ostala prirodna ulja: 2-3 sata ili prenoćim pa onda operem kosu. Tada ima efekata, mekša je, sjajna, nije masna. Ali pošto sam htela nešto prirodno kao leave-in, a da ima efekat zaglađene kose, sjajne, ali opet rastresite, a nisam to dobila, ipak ga uzimam samo za malecku sa čijom kosom muku mučim jer ona ima sitne kovrdže, dok su moje bile krupne pa se lakše isprave kad kosa poraste i dobije težinu.

Velnea Hair oil Beauty oil (with Macadamia nut oil)

Sastav: 
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Dimethiconol, Parfum, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hexyl Cinnamal, Helianthus Annuus Seed Oil, Limonene, Benzyl Alcohol, Coumarin, Linalool, Amyl Cinnamal, Butylphenyl, Methylpropional, CI 40800
Ne bih znala šta konkretno da kažem o ovom ulju. Još uvek se razmišljam jer mi jednom lepo legne, a nekada ne jer mi umrsi kosu. Sviđa mi se što ga kosa "upije", ne izgleda masno, malo dobije na sjaju, ali nije efekat kao kod sledećeg proizvoda, ne zagladi mi kosu toliko dobro. 
Miris nije loš, podseća na miris narednog proizvoda, ali mi nema taj efekat koji želim dobiti, a koji dobijem sa sledećim proizvodom. Ko nema zahtevnu kosu, ovo će mu biti dobar proizvod.

Balea Repair haaröl

Sastav:
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Dimethiconol, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil (CI 40800)
Proizvod koji sam zapravo prvi kupila, pre svih ostalih ulja na slici. Toliko me je oduševio da sam celo leto samo to stavljala kad sam htela ravnu kosu, a rastresitu, a opet zaglađenu. Stavljala sam na dužinu i mestimično na suvim delovima kose oko lica jer mi je tu i kraća kosa i voli vlagu i onda se svaka vlas ili par vlasi uviju i pretvore u sitne, sitne lokne i ako pređem prstima kroz njih onda se pretvore u kosu koju je upravo drmnula struja i izgledaju i suvo i sprženo i popucalo, a nisu. Ovo ih tako lepo smiri, zagladi, izravna, a ne zalepi mi se kosa za teme glave.

Ostalo je još malo, za još par nanošenja. I iako sam protivnik silikona, kupiću opet jer sve sa silikonima ja smatram nekom vrstom šminke za kosu (makar moju), kao što imamo sminku za lice, imamo i ovo. Kad hoću da mi kosa bude ravna, sjajna, posegnuću za ovim. Mislim da bi moglo i za peglanje jer sadrži silikone pa može čuvati kosu od prevelike toplote (samo za one koji znaju da barataju peglom i koji prelaze jednom i brzo po malim, tanjim pramenovima, a ne 2 i više puta po 2 minuta po debljim pramenovima). Ja je ne peglam i ako to uradim, sa sve stvarima za čuvanje od toplote i izdelim je u hiljadu pramenova sa što manje vlasi, ona je još više suva i beživotna i još lakše puca, verovatno zbog toga što je tanka vlas i porozna. Prosto gledam šta joj prija, a šta ne i ne izvodim više.

Ovo ulje (kod mene) je samo u šminkerske svrhe i evenutalno u zaštitne svrhe. U negujuće kod mene se nije pokazao dobro, čak mi se i kosa rascvetala u tom periodu jer sam njega samo(g) koristila u negujuće svrhe umesto prirodnih ulja koje stvarno nisam stigla koristiti ni jednom mesečno, koliko zapravo i treba, zbog obaveza. Možda bi se pokazao dobro kad bih uljima negovala, a njega koristila kao zaštitu od spoljašnjih uticaja.
Moram naglasiti i da ima predivan, ali predivan miris! Svi me pitaju koji to parfem imam :D
Bio mi je super i u danima kada mi je kosa spremna za pranje, a nemam vremena da je operem, a još manje vremena da se osuši (ne sušim je fenom, osim u baš nekim hitnim situacijama), pa je lepo pokupim, sve što je suvo i sumnjivo i nemirišljavo, na tim mestima lepo nanesem ovo ulje, prvo u dlanovima, rastrljam i pređem svuda gde treba i kosa postane sjajna, lepa, zaglađena i što mi je najvažnije- miršljava :)

Garnier Fructis serum/ulje iz kolekcije Goodbye damage 

(pansement point fourchues) 
Sastav:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum/Frangance, Eugenol, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alchohol, Alpha-Ismoethylionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Phyllanthus Emblica Fruit Extract. (FIL C158148/1)
Nije mi zacelio rascvetale vlasi, ali da je sakrio sva oštećenja, sakrio je! Kosa je zaglađena, sjajna, ulje ne ostavlja masan trag već ga kosa "upije". Miriše lepo, drugačije nego Balea, ali je isto tako dobar miris. Takođe može kao zaštita od pegle, meni nije ovo toliko ispravio kosu kao Balea, ali je zagladio sve što je štrčalo, sve što je bilo suvkasto je pretvorio u nahranjeno, u hidrirano zapravo, a da nije nimalo otežao kosu, očuvao je volumen koji ponekada imam za izvoz, a to je nekada teško sa mojom kosom koja se opet pretvara u Rapunzel kosu što se dužine tiče. 
I to mi se najviše sviđa, što mi ne dira volumen, a lepo zagladi kosu. Isto ga ne bih svrstavala u negujuće proizvode već u one šminkerske proizvode i zaštitne. Ali da radi taj posao, radi i to savršeno! Probala sam ovo i na kovrdžavoj kosi i efekat je isti! Samo što sam ga nanosila na prosušenu kosu jer je to jedini način da očešljam malecku koja ima sitne kovrdže. I mislim da bi isti efekat dao i na suvu kosu, zagladio bi, dobila bi sjaj i oblik i mirisala bi opet divno, divno :)

Da li ste vi probale nešto od ovoga ili nešto slično ovome i kako se vama pokazalo? :)

2 коментара:

  1. Volim Baleino ulje za kosu, i koristim ga gotovo godinu dana, i ne namjeravam ga mijenjati :) fantastičan proizvod, za malo novca :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sećam se više cena svih ovih dragstorskih proizvoda i onih iz Avona sa istom namenom, ali mislim da su svi oni tu negde sa cenama, 400-500 dinara za 100ml, drugo traju i samo ih nijanse dele sto se tiče efekta na kosi. Meni je to i dalje šminka za kosu, ali poprilično dobra šminka! Radi svoj posao- sjajna, mekana, zagleđena kosa, rastresita, nije masna ni otežana pa da se slepi ili da se pretvori u žvaku/seno/kamen/.. , i fino se raščešljava kosa. Ali Balea i ovaj Garnier preeelepo mirišu i efekat im je super! Pretekli su Lorealove Anti casse, Lisse intense, i ne znam više koje sve imah tokom svih ovih godina koji su imali divne mirise, ali nisu imali efekte kao ovi, čak su mi i mastili, otežavali kosu i ostavljali je masnom ta razliku od ovih koji ispunjavaju ono ispisano na bočicama. :)

      Избриши