понедељак, 14. април 2014.

Essence Red Romance 02

Lak koji ima prelepu boju i najdivniju nijansu. Lak iz Essence kolekcije Dark Romance.

Ovaj lak nije baš mat-mat. Ima nekog sjaja, ima neki mat izgled, ali nije to to. Ali nema veze. To se da srediti sa nekim mat lakom, ako želimo baš, baš matirano ili neki lak koji će ga pretvoriti u divan sjajni lak. Šta god uradili, lak će i dalje biti divan.
Lak je uspeo da istraje 3 dana kod mene, preživeo neke lakše poslove, samo se bela linija pojavila, ostalo je sve bilo fino, ali sam ga kao prava domaćica uništila kad sam se dohvatila teške mašinerije :D Verujem da bi trajao još 2-3 dana.
Lepo se maže, pokriva lepo u 2 sloja, i 2 sloja i imam, jedan tanji, drugi nešto deblji. Suši se nešto sporije od Golden Rose Rich Color kolekcije pa sam uspela malo da čuknem nokte :D. Četkica je isto superiška još kad bi moje zanoktice bile superiška...
 I za kraj jedno poređenje. Divan je u svakoj varijanti, zar ne? :)

2 коментара:

  1. Jako lepa boja :)
    Mislim čak da mi se najviše dopada bez ikakvog nadlaka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divna je boja. :) Meni se sviđa u svakoj varijanti :D Ali stvarno bez nadlaka je nekako svoj, jedinstven.

      Избриши