Странице

субота, 05. април 2014.

Fennel buteri

Ovog puta ću pisati o Fennel buterima koje sam koristila ove zime međ' još par proizvoda za suvu kožu.


Prvo sam kupila Shea Body Butter, zbog pohvala i nakon što sam našla tester i pomirisala, morala sam kupiti :D Potom, i Macadamia and Vanilla Double Body Butter misleći da će miris biti poput (makar) Alverde Makadamija butera ili (još bolje) poput mirisa Aldo Vandini Makadamija&Vanila ulja. Međutim.. 

Double Body Butter Macadamia and Vanilla 

Unutar kutijice nalazi se pregrada koja odvaja vanilu i makadamiju. Možete uzeti i jedno i drugo pa pomešati i dobiti neki malo podnošljiviji miris. Vanila lepo miriše, ne nešto proslavljeno, ali je lepša za razliku od makadamije koja je, po meni, čist orahov miris, naš orah u ovim krajevima.

Odlučila sam da ipak to potrošim nekako, i sad mi je već pri kraju, ostalo je još manje nego na slici. Navikla sam se na miris, čak mi se na kraju i svideo (miris makadamije), kao i nega koju mi je ovaj buter pružio. Ove zime zahvaljujući ovim proizvodima i još par mleka i krema, nisam imala muke koje sam imala proteklih godina.
Lako se razmazuje i lepo se upija. Ostavlja neki sloj koji se ne upija skroz i koji osetim da se spira pod mlazom vode. Koža izgleda nahranjeno, dobije onaj zdrav izgled. Nisam ga koristila po ovom vremenu, ni preko dana, samo kao noćnu negu koja je bila sasvim dovoljna da izdržim ceo dan bez osećaja zatezanja kože.

Shea Body Butter

Ovaj buter me je oduševio i mirisom i negom! Maže se još lakše nego Makadamija&Vanila, čak je i sam buter nešto ređe konzistencije. Morala sam kupiti još jedan jer sam prvi potošila na brzinu. Njega sam mackala i pred spavanje i ujutru pre nego krenem sa obavezama, pa i sada po ovoj vrućini. Ostaje isti miris i to poprilično dugo ostaje. Hoće malo da se razliva po ovom vremenu, pogotovu ako ste skloni preteranom znojenju, pa ovo samo staje na moju muku, ali vredi jer miris ostane do kraja dana. 
Koža ga lepo upija, dobije zdrav izgled i nahranjen, mada ostane i kod njega neki sloj, ali nešto manje. Kod oba se to kasnije ne oseti dok ne stanem pod tuš i onda osetim kako se spira taj sloj.
Sastav Macadamia and Vanilla butera:
Deionized Water, Carbomer, Hydroxypropyl Starch Phosphate Ester, Glycerin, Clyceryl Stearate and PEG-100 Stearate, Beeswax, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii/Shea Butter, Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Cyclopentasiloxane and Phenyl Trimethicone and C12-15 Alkyl Benzoate and Dimethiconol and Dimethicone Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, BHT, Fragance, C.I. 16255, C.I. 19140, C.I. 42090
Sastav Shea butera
Deionized Water, Clyceryl Stearate and PEG-100 Stearate, Beeswax, Butyrospermum Parkii, Cetyl Alcohol, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Cyclopentasiloxane and Phenyl Trimethicone and C12-15 Alkyl Benzoate and Dimethicone Crosspolymer Carbomer, Glycerin,  Tocopheryl Acetate, Butylated Hydroxytoluene, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Fragance,  C.I. 19140, CI 42090, C.I. 16255

Da li ste vi koristili neki Fennel buter i kako vam se pokazao u nezi kože?
Follow my blog with Bloglovin

Нема коментара:

Постави коментар