Странице

субота, 12. април 2014.

Golden Rose Paris 61

Došao je na red moj prvi kupljeni lak koji mi se mnogo svideo i sada je već jedan od omiljenih :D Ovo je druga bočica i za ovo slikanje i još jedno sam izvlačila poslednje kapi ovog laka.

Na mojim noktima traje 2-3 dana. Svi lakovi retko kad prežive na mojim rukama duže od 2-3 dana. Jedina mana mu je što se sporo suši i samim tim ja dolazim u situaciju da negde zakačim nokte i upropastim lak na noktima. I mora mirna ruka jer ostaju tragovi povlačenja ili vođenja četkice što se može videti na prvoj slici.
Lepo pokriva u 2 sloja i samo sada pravi ove mehuriće ili šta već jer je pri kraju i jako je gust, inače je sasvim ok (na ovoj poslednjoj se vidi to, mazan kada je bio nešto tečniji), lepo se izravna i lepo maže, jedino me četkica malo nervira, navikla sam na one iz Essence i Golden Rose Rich Color kolekcije.

2 коментара:

  1. Ovakve braon-ljubičasti nijanse su mi među omiljenima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni :D Imam par lakova ove nijanse, svetlije/tamnije i obožavam ih koliko su lepi.

      Избриши