Странице

четвртак, 10. април 2014.

Golden Rose Rich Color 42

Ovaj lak nikad ne bih kupila jer gledajući iz bočice izgledao je kao dva laka koja imam, koja imaju šimere i nikako se boja i šimer nisu uklopili na mojim noktima. Ali videvši na netu ovaj lak na noktima, morala sam ga kupiti. Meni on na noktima izgleda kao da ima sitne, sitne šljokice. A možda sam ja sve to pomešala šljokice, šimeri, ljuspice.. Ali moram videti šta je kako bih kupila i ukrasila sve one lakiće ovim divnim prahom koji poseduje ovaj lak!

Pravu boju nisam uspela uhvatiti. Nije ni plava ni lila. Zagledala sam noktiće i ne mogu da se odlučim, ali nije ovako plava kao na noktima. Uspela sam u senci iz bočice uhvatiti realnu boju, na noktima nikako nisam uspela.
 Imam dva sloja (jedan tanji, drugi nešto deblji), i brzo se suši što me je mnogo obradovalo! Boja je zaista lepša uživo, nisam uspela uhvatiti pravu boju, ali opet i sa ovom baby blue bojom je lep lakić.

6 коментара:

  1. Deluje veoma zanimljivo. Šimer mi se baš sviđa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poprilično je zanimljiv. Imam dva laka (GR RC žuti i Colorama neki lili sa šimerma) i nisu mi se svideli nešto, šimer je totalno drugačije uklopljen u tim lakovima za razliku od ovog u kome je predivno ispao!

      Избриши