среда, 09. април 2014.

Rimmel 633 Starlight

Nije baš reprezentativan post o tome kakav je lak što se mackanja i sušenja tiče, ali sam morala postaviti, po meni, ovu malu divoticu pre nego ga istrošim :)

Ovo je jedan od dobijenih lakova i imam ga baš dugo i potpuno sam zaboravila na njega. Mislim da sam ga dobila u periodu kad sam krenula u srednju školu. Pošto je već pri kraju, odlučila sam da ga uslikam i postavim slike.

Ne sećam se više tačno kakvo sam iskustvo imala sa njim, davno je to bilo :D A verujem da je bilo divno čim ga ima za još mar mackana. Sećam se samo da sam ga mazala u jednom tanjem sloju kako ne bih privlačila previše pažnje na moje ruke koje su bile i u žuljevima i u posekotinama. A jedan tanji sloj se uvek lepo i brzo osuši, ma koji god lak bio u pitanju (bar sam ja takvo iskustvo imala).

Znam da je razređivan pre 2-3 godine, pa je sada situacija nešto drugačija od onoga što obećava. Pokriva tek nakon 4 sloja (pokrivanje belog dela noktiju), a suši se sporo. Verujem da je sitacija bila drugačija kad je bio svež i mlad, verovatno je pokrivao super nakon drugog sloja.

Нема коментара:

Постави коментар