субота, 26. април 2014.

Uskršnje zanimacije uz pomoć pečatiranja

Malo smo se igrale za Uskrs. Istog dana se igrale i uslikale sređene noktiće.


Bio mi je to super razlog da isprobam prvo pečatiranje uz pomoć Essence ploče i celog njihovog seta. Ja zaista ne znam da pečatiram, očito. Plus što mi je pečat napukao malo, ne znam tačno kako, i to baš posredini tog mekog dela... Marfijevi zakoni me baš nešto hoće... Pa mi je ta napuklost još više otežala prvo pečatiranje.
Na noktima imam Golden Rose Rich Color 36.
Na kažiprstu (srca) Essence 114 fame fatale (nadam se da fame nije femme),
na prstu do njega (anđeo) Colorama 104,
na domalom prstu (srce) Essence 113 Do you speak love?
i na malom prstu Colorama 104 (srce sa love natpisom) (greškom.. htedoh Golden Rose Rich Color 47 kojim sam pečatirala anđela i leptira maleckoj na levoj na ruci i uspela je brže nego ja da zabrlja dok sam se ja mučila sa svojim noktima više nego što sam se mučila sa njenim. Preselo mi je pečatiranje.
Maleckoj sam namazala Golden Rose Rich Color 48 na obema rukama. Na desnoj ruci je htela srca i to crvenom da pečatiram- Essence 113 Do you speak love? Sve lakove je sama birala kao i motive. :D
Volela bih da me neko posavetuje gde grešim i da čujem/pročitam još par iskustva sa ovim paketom. Grebalica je oštra i neravna i nakriva/ulubljena pa sam uspela da izgrebem malo ploču i nikako nisam uspevala lepo da sklonim ostatak laka oko motiva sa grebalicom i sve se nadam da sam možda samo ja naišla na ovakvu seriju ili da ja ipak ne znam da rukujem sa istom. Pa sam se dovijala sa raznim ravnim stvarima koje će makar malo skloniti višak laka. Motivi mi se mnogo sviđaju i tu nemam zamerki. Ne mogu da uporedim sa nekom drugom pločom jer je ovo prva ploča koju imam. Lepo se nanosi, ali kod mene ne uspeva baš uvek jer mislim da se na pečatu osuši lak dok ja sve sredim okolo prenesenog motiva i čini mi se da su možda motivi na ploči malko plići(?), malo sam se mučila da uhvatim deblji sloj prenesen motiv, a možda je to i do toga što mi je pečat napukao baš po sredini pa se vijam sa neoštećenim delovima bližim ivicama pa možda zbog toga ne pokupim deblji sloj prenesenog motiva. Ko već ima super pečat i grebalicu, a sviđaju mu se motivi ili makar neki motiv, vredi kupiti paket i sačuvaće živce za razliku od mene, a ako je vičan u pečatiranju, onda će se snaći sa ovim paketom.

2 коментара:

  1. Kupi u Aleksandru ili kod Kineza nov pečat i plastičnu grebalicu da se poštediš muka rada sa metalnom grebalicom i napuklim pečatom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo za info :) Nisam znala da se tamo može naći. Hitram prvom prilikom ka tim radnjama pa da nastavim sa igranjem. :)

      Избриши