Странице

среда, 28. мај 2014.

Aura She Bunny 518

Nastavljam sa postovima, iako nisam baš nešto voljna. Sa desne strane stoje obaveštenja pomoći i najviše obratite pažnju na obeležavanje markerom.
Ovog puta za smirivanje živaca je pomogao ovaj lak Aura She Bunny lak, sa oznakom broja 158.
Suši se relativno brzo ako se svaki sledeći sloj maže onda kada se prethodni namazan osuši. Ovde imam 3 sloja, neke srednje debljine, kako sam uspela zahvatiti otprilike jer je bočica takva kakva je i meni malo predstavlja problem kao i četkica koja mi se čini kratkom. Oblik četkice i gustina nisu nešto vau, ali ja nisam imala problema sa njom kod ovog laka. Možda što je lak još uvek svež, tečniji malo pa se četkica lepo širi.
Šljokice ili flekice ili tufnice, (zaista ne znam terminologiju, ja samo onako na šta me nešto podseća tako ga nazovem :D) se lepo stope sa lakom. Nisu se zakačinjale ni za šta. Ko želi može staviti i nadlak za svaki slučaj ako bi hteo biti sigurniji da se neće neka tufnica zakačiti i skinuti se ili povući ostatak laka, i ako želi potpuno ravan osećaj pod prstima kada pređe po noktima. 

2 коментара:

  1. Одговори
    1. Kad sam ga ugledala, odmah sam ga kupila, još je bio na sniženju, posle kao, što sam to kupila, i sad mi je toliko divaaaaan. Što kažeš, baš ide uz mene :)

      Избриши