Странице

среда, 21. мај 2014.

Basic 26

Na ovom tmurnom danu ću postaviti ovaj lak (uslikan jednog lepog sunčanog dana) kako bi prizvao malo sunca.

Lak koji sam dobila i odmah prosledila sestri, jer, prosto, crveni lak na mojim rukama, a, i meni samoj, ne pristaje. Volim kada vidim mnogo lepe nijanse crvene, one krv nijanse ili nijansa prezrele višnje ili trešnje.

Pošto je sestra ostavila nekoliko lakova, neke sam malo maznula :D, ovaj se našao među ostavljenima, što me je začudilo jer ga je baš koristila. I rešena da izmackam sve i uslikam sve, meni se ova nijansa i sam izgled laka jako svideo, uprkos tome što kad se povlači četkica, ostaju tragovi vođenja/povlačenja četkice, ali se ne vidi uvek iz svakog ugla.
Ovo je možda najrealnija boja i vide se sitne čestice-šimer i zbog njega se vidi to povlačenje četkice. Može lepo da pokrije i u jednom sloju (debljem), ali na slikama imam dva sloja jer nisam dobro zahvatila lak pošto je pri kraju. Trajnost, kod mene, je misaona imenica.

Нема коментара:

Постави коментар