субота, 10. мај 2014.

Velnea trio za kosu

Ovoga puta par Velnea proizvoda za kosu koji su me prijatno iznenadili.

Ovi proizvodi se mogu naći u Lilly radnjama i to po veoma pristupačnoj ceni. Često su svi Velnea proizvodi na sniženju, kao i svi ostali proizvodi drugih Lilijevih marki, što je još dodatni plus jer za još manje para možete naći kvalitetne proizvode. Za ograničen budžet su super!
Velnea shampoo beauty oil with rich Macadamia nut oil
Šampon sa uljem makadamije za veoma suvu i oštećenu kosu. Kažu i da smanjuje lomljenja i krzanje kose. Ne sakriva baš oštećenja, ali zaista je kosa nahranjena, lepo pada, mekana je. Koristim ovaj šampon zajedno sa balzamom kad mi kosa poludi pa bude nenormalno suva. Šampon sa kojim mi se kosa isto brzo izmasti kao i sa nekim drugim (treći dan masna, slepljena, krajevi strahota), ali sa ovim je to lepo mašćenje, ravnopravno i krajevi su i dalje nahranjeni i ne vidi se razlika između temena i krajeva. Kosa je i taj treći dan lagana, nema svraba, ni peruti, deluje više da mi je svilenkasta nego masna :D Ne razleti se, ali je opet rastresita, volumen sam imala, ali ne previše jer je ipak moja kosa podugačka, sve je zaglađeno, nema onih antenica da štrce ni da se uvijaju. I lepo sam mogla i da se očešljam, nije bilo mršenja ni čvorića.
Šampon dolazi u pakovanju od 300 ml.
Velnea Conditioner Beauty oil with rich macadamia nut oil
Balzam za veoma suvu i oštećenu kosu sa makadamija uljem koji još i pomaže u borbi protiv krzanja i lomljenja kose. Nisam primetila da li sprečava to krzanje, niti sam videla da sakriva i lepi oštećenja na kosi (ispucale vlasi), ali da suvu kosu pretvara u normalnu, to da. Meni je najbolji učinak u kompletu sa šamponom, ali sam ga koristila i sa drugim šamponima i učinak nije bio loš. Imam problem sa kosom da postane suva od 2-3 cm od temena, pa sve do vrhova i zato ovo koristim kao neki tretman kao i kad hoću ravnu kosu, ali ne i slepljenu za teme. Za suvu kosu je ovaj balzam super, kao i šampon. Balzam ne otežava kosu. Što je plus, a minus jer je u pakovanju od 250ml. Što nije fer. Uvek balzame stave u manjim pakovanjima. Po mom mišljenju balzam treba da ima jedno 100ml više u odnosu na šampon. :D Za dugokose to mnogo znači. Ja ne stavljam balzam samo na krajeve, nego na celu dužinu. Ovaj balzam stvarno nema potrebe stavljati na one delove kose koji su bliži temenu jer šampon iz iste kolekcije lepo nahrani te delove. Isto nije bilo problema pri češljanju.
Nešto što imam odavno i što isto ima pohvala sa moje strane- Velnea hair mask repair with olive-leaf extract.
Ovo je maska koja se ne ispira, pa može lepo poslužiti kao leave-in krema/maska. Nema silikona, pa može biti super opcija za one koji tragaju za proizvodima bez istih. Ovo stvarno treba ići baš na krajevima, i to vrlo malo, a resto, ako ostane malo, preći po dužini kako bi se zagladila kosa. Na ravnijoj kosi je bolje to uradili kad je kosa isfrotirana dobro i ostavljena da se još malo prosuši, da ne kaplje voda, i tek onda naneti, ali da ne bude suva. Mojoj kosi nije davalo rastresitost kada se osuši, više je bila zaglađena i mirna. Podsećala me je na frizure koje su se nosili 20-ih godina prošlog veka. Ali je bila nahranjena. 
Za kovrdžavu, federastu kosu :D je ovo super. Na ovakvu kosu ovo stavljam samo kad je kosa suva kako bih definisala loknice (lepo se definišu i budu rastresite, ne slepljene niti umršene), a ujedno se lepo i nahrane loknice, pogotovu krajevi i bude kosa mekana. Tako da sad ovo koristi moja malecka jer meni više odgovara Balea ulje. Nisam uspela da isprobam na ovakvoj kosi da stavim dok je mokra pa da vidim pomaže li u lakšem češljanju takve kose. Ali ću svakako probati sledeći put.

Svi proizvodi su oko stotinak i nešto dinara i samo je potrebno naći one proizvode koji vama odgovaraju. Meni matični mleč kolekcija nije odgovarala, ali zato je ova lepo legla. Najviše mi se svidelo to što mi pramenovi na vrh glave koji hoće da posvetle ne postanu žuti i narandžasti i svetlo braon kao sa matičnim mlečom. Sa ovim kosa ostane lepo tamno braon boje i nahranjena.
Da li ste vi probale neke Velnea proizvode za kosu i kako su se vama pokazali?

2 коментара:

  1. ja sam probala balzam makadamiju i svidja mi se isto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju, tek sad vidim tvoj komentar. Drago mi je da ti se sviđa. Stvarno divan balzam za male pare :)

      Избриши