Странице

понедељак, 16. јун 2014.

Colorama 86

Lak koji je stvarno lep i meni se mnogo sviđa i koliko sam ga nosila dobro da ga još imam za mackanje :D
Žao mi je samo što nisam uspela baš tačnu nijansu da uhvatim. Ispao je nekako svetao. Ali sam uhvatila lepo šimer koji mi divan, divan, kao da imam prahić po noktima, Petar Panov prah :D
Imam dva sloja (jedan tanji i jedan deblji). Suši se relativno brzo, ali za konačno sušenje bi trebalo još malčice sačekati pre nego se krene vaditi neki papir ispod gomile papira, dokumenata... ili tražiti ključeve po torbi :D I standard, a to je uvek za svaki lak najbolje, prvi sloj (meni se uvek suši brzo ili relativno brzo taj prvi sloj, tanji sloj :D i to ono konačno sušenje) uvek treba sačekati da se osuši pa namazati naredni jer se stvarno tako uspe manje brljaviti (kao ja) i čak se i lak tada nešto brže osuši. Moram tako raditi dok ne nabavim već jednom nadlak za brzo sušenje. O trajanju laka na mojim noktima...hm... No, ovaj je istrajavao 3 dana, izlizaju se na vrhovi i to je to. Doduše, nekako ga nisam mučila teškom artiljerijom :D
I za kraj igranje malo :D Na kažiprstu je Aura Matte Top Coat, a na domalom je Miss Sporty Check Matte. Čini mi se da je na domalom prstu sačuvao više tih sitnih čestica, a na kažiprstu je više posvetleo i nema toliko tih čestica. Meni se sviđa mat verzija i krenula sam svašta nešto da matiram kao pomahnitala :D

8 коментара:

  1. Obožavam ljubičaste lakove i ova nijansa je predivna :)

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Za proleće i leto je divan, zbog ovog šimera divnastog je pun pogodak.

      Избриши
  3. Divna nijansa, bas po mom ukusu! :) a ova mat zavrsnica je stvarno dala mocan efekat!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imamo isti ukus :D Da, matirano izgleda moćnije i lepše :)

      Избриши
  4. imam par njihovih lakova , ali ovi boju nemam ! super je,lepe slike ;0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovaj lak sam jurila i još jedan i na kraju samo ovaj našla. Možda da pogledaš po manjim parfimerijama ili Lili radnjama koje su zavučene malo pa samim tim nisu mnogo posećivane.

      Избриши