недеља, 08. јун 2014.

Essence Colour&Go 112 Time for Romance


Ovaj lak je isto lep i probala sam ga i samog i preko baznog laka. Lepo se uklopio preko Essence Colour&Go 111 English Rose koji je nanesen u dva sloja, a Time for Romance u jednom (debljem) sloju i nadlak preko toga kako bi sve bilo poravnjeno.
Šteta što nema i malih srculenca ili da su stavili njih umesto ovih većih šljokica. (oh, koje figure :D)
Veoma lep, romantičan lak. Verujem da bi se lepo uklopio i sa nekom nijansom ljubičaste kao baznim lakom. A i samostalno izgleda lepo. Ali ova kombinacija mi je ipak lepša. Bazni lak je prelepe boje i ovaj lak se baš, baš lepo uklopio i dobio nešto lepši izgled.
 Na poslednjim slikama, na noktima se nalaze tri sloja Time for Romance bez baze i bez nadlaka.


6 коментара:

  1. Kako je sladak lak. Meni se dopada! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Mislim da bi mogao lepo da se uklopi i sa podlogama drugih boja :)

      Избриши
  2. Imam i ja ovaj lakic,ali ga nesto izbegavam,jer mi se mnogo tesko skida zbog tih sljokica!! :) Kako se ti boris sa tim??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja u ovom slučaju natopim vatu acetonom (zeleni Lilijev, Afroditin sa glicerinom i nevenom, i Aurin sa ricinusovim uljem, oni imaju i ulja i acetona pa ide nešto lakše nego sa roze Lilijevim, a najlakše je sa plavim i ljubičastim Ebelin acetonima ali isušuju mi nokte za sve pare) i onda obavijem vatom prste i pustim da deluje nekoliko minuta. Treba da se stavi i aluminijumska folija (ona kuhinjska) preko vate, ali ja nikako da je kupim :D . Sa njom, preko natopljene vate, šljokice se najlakše skidaju. :) Možeš sad slobodno da ga mackaš :) i kombinuješ i sa baznim lakovima raznih boja, Mislim da bi mogao da se uklopi lepo i sa crnom, ljubičastom, pa čak i nežnom, nežnom roze bojom.

      Избриши