уторак, 24. јун 2014.

Flert protein

Nađoh zamenu za staru verziju Aura She Bunny 509. Flert teget lak (bez broja, naziva nekog) sa sitnim, sitnim šljokicama koje su mislim zelene boje pa se prelivaju i čine lak divnim! Ovaj lak je identičan spomenutom She bunny 509 i Aura Inches 319 Punk.
Na slikama imam 2 sloja, ali očito da nisam dovoljno laka pokupila četkicom niti ravnomernom mazala (ćora), pa je trebalo ipak jedan tanji i jedan deblji ili tri tanka sloja za punu pokrivenost i tamniju boju. Trajnost je 2 dana u vrh glave.. Ujutru namažem i do uveče se na nekim noktima vidi bela linija. Čak i kad ne radim ništa teško, samo listam papire i pišem.. I mnogo lepši odsjaj ima kad se nanese nadlak, tada i šljokice dolaze do izražaja i lepo bljesnu :D (čudna li sam). Nažalost, ovde nemam nadlak. I treba mu vremena da se osuši potpuno.

12 коментара:

  1. Wow, kakav poseban lak! Predivan je ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Trebalo bi da okačim i igrariju kojom sam uspela da napravim sa više lakova ovakav lak. Baš je divan, može i uz toalete neke i uz dzins pa na rok koncert :D Stara verzija Aura She Bunny 509 je ista kao ovaj lak. Pa ako uspeš negde ovaj ili tu staru verziju da nađeš ili Aura inches 319, a sviđa ti se, kupuj :D poslednje zalihe su u pitanju :D

      Избриши
  2. Prelep je, ali meni potpuno pokriva nokte iz jednog sloja. Ne znam zašto su tebi bila potrebna tri sloja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelepa teget boja i još šljokice, šta bih više :D Ovakav problem imam kada lakovi nisu "sveži", a ovaj sam našla u nekoj radnji i bio je ovaj i još par njih, poslednje bočice. Pretpostavljam da su to stare zalihe. Aura She Bunny 509 se isto tako ponašao kad se počeo sušiti u bočici, a kad je bio svež bio je tečniji i tad sam mogla iz dva sloja (tanji i deblji). Pretpostavljam da je samo zbog toga. Ili da ja ne uzimam dovoljnu količinu kad su u pitanju ova dva laka.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Nadam se da ćeš naći. :) Ja sam ovo jurila mesecima i onda ti odem u neku radnju kod studentskih domova i ugledam na kasi par njihovih lakova. Zabezeknuh i kupih odmah :D

      Избриши
    2. A taman rekoh da pitam gde moze da se kupi :d Mislila sam da ima u Liliju ili tako nešto. Naletecu nadam se, pre ili kasnije :>

      Избриши
    3. Ma hoćeš, naći ćeš, ali uglavnom ide ono, kad ne tražiš onda nađeš na mestima gde se nisi ni nadao. Tako se meni sad desilo. Eventualno ako uspeš da nađeš Aura Inches 319 punk ili Aura She bunny 509, ali staru verziju tog laka. Identični su. Trebalo bi da postavim i taj she bunny i moju igrariju kojom dobih skoro pa isti lak poput ovih. Samo treba da sredim foldere i slike :D samo :D

      Избриши
  4. Galaksi efekat daje! :) i ovaj mi je fanstastican...moracu da nabavim slican, bas sam u deficitu sa ovim neobicnim tamnim nijansama...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nabavi, uživaćeš ako voliš ovakve lakove i galaksiju na rukama :)

      Избриши
  5. Prelep je, prelep! Kad sam videla na blogovima slike Punk-a nisam mogla da prežalim što je izbačen iz ponude, a ovaj Flertić ne mogu nigde da nađem. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj ovaj lak da tražiš po malim radnjama, knjižarama koje su male, zabačene, uvučene u nekim uličicama ili blizu domova, internata. Ja sam ovaj našla u takvoj jednjoj radnji i posle naišla na još jednu takvu radnju koja je imala još par nijansi. Šteta samo što je moj izgleda stari lak i držan na suncu pa se zgusnuo. A nadam se da će Aura da vrati i Punk i She bunny 509, ali staru verziju koja je preslikan Punk.

      Избриши