Странице

четвртак, 19. јун 2014.

Golden Rose Matte Velvet 103

 Lak zbog kojeg imam osećaj da nosim lapis lazuli na notkima. Samo mu fali zlatni prah.

Lak zbog kojeg imam osećaj da nosim lapis lazuli na notkima. Ja ovde imam 2 sloja (tanji i deblji), suši se nešto sporije, ali tu sam ja krivac koji uvek žuri negde.. Lak mi traje oko 3 dana, izlizaju se vrhovi, dobro podnosi moje poslove :D Meni ovo nije baš mat, mat, jer mu šljokice šljašte na suncu :D Lep je i kad se nanese mat nadlak (tad dobije malo više mat izgled) i običan bezbojni lak za sjaj. Obe verzije sam nosila i sviđa mi se u svim varijantama. Boja je predivna! Iako bih ja volela još malko tamniju nijansu :D Ovo je nešto što se stvarno uklapa uz moju odeću i mene, a može i uz elegantnu odevnu kombinaciju.

8 коментара:

  1. Zlatne čestice se mogu dodati naknadno ;) Prelep je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jurim te sitne čestice u svim bojama, ali nalazim sve na veoma krupne u odnosu na ovakve sitne, sitne šljokice/šimere/ljuspice/čestice.
      Cele ruke bih izmazala koliko mi je lep :D

      Избриши
  2. Predivan je a to što je mat baš ga čini još posebnijim :D

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam imala gr matte 104 i mozda je to nijansa koju trazis, malo tamnija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda moram potražiti taj 104. :) Videla sam da sad ima i satin kolekcija, nadam se da je stiglo i kod nas.

      Избриши