недеља, 29. јун 2014.

Golden Rose Rich Color 47



Ovi lakovi su mi među omiljenima jer su među onima koji se se brzo suše, ne u roku od odmah, ali u odnosu na druge koje imam, zlato su :D Jedan tanji sloj se suši brzo, dva sloja malo duže treba sačekati. Na slikama imam dva sloja, uspevaju tri dana na mojim noktima, ali to je ono à la limite. Ova boja može da pokrije i u jednom sloju, ali ako se dovoljno laka pokupi i ako ste vični sa povlačenjem četkice, ja nisam što se i vidi na slikama.
Četkica je isto nešto što volim jer je zaobljena pa lakše uspevam da napravim luk na noktima. Na pretposlednjoj slici, vidi se realna boja u bočici, koju nisam uspela baš najbolje uhvatiti na noktima.
I matiran.

2 коментара:

  1. Одговори
    1. Meni se i sviđa više matiran. Zapravo, sve izmatirano mi se sviđa. :D Sve matiram sada :D I matirane matiram :D :D :D Ovaj malo posvetli i baš bude lepa nijansa i finiš.

      Избриши