среда, 11. јун 2014.

Igrarije 2

Volim da miksujem lakove. Nekad preteram pa dobijem boje trolova na noktima, a nekada dobijem pristojni manikir. Ovaj što sam ovog puta dobila mi se jako svideo.
Kao bazni lak je poslužio Classics Charming 07, u jedno 4 sloja :D Trebalo je i peti, ali sam izgubila strpljenja. Nakon što se dobro osušio, nanela sam u jednom sloju ValentinaD šljokičav lak kojeg volim, volim mnogo i na kojeg sam potpuno zaboravila da ga uopšte i imam :D
Na crnom laku je divan, divan, pa sam još i mat lak stavljala (igralo se dete :D ) i to vam isto ostajem dužna da postavim i pokažem vam.
Nekada sam ovaj lak nosila preko nekog bezbojnog laka, mislim da su bili u pitanju Golden Rose Protein i Paris. I to mi se isto sviđalo, nije se videlo previše, a opet sam imala neki lepi manikir (u mom svetu :D).

2 коментара:

  1. Krasno! Baš se ovaj lakić spojio s tvojim tenom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. heheh, da :D Ovo je nešto što najviše i nosim i volim da nosim, ovako neki fazon tačnije.

      Избриши