четвртак, 05. јун 2014.

Les Couleurs de Salomé 338

Salomé lakovi su francuski lakovi i mislim da ih još uvek ima u prodaji tamo, to su lokalni lakovi, koliko sam upućena. Nešto poput našeg Don Juan-a. I dobro pigmentisani poput Don Juan-a.


Iskreno, meni se roze boja potpuno smučila u osnovnoj i srednjoj školi, roze noktići, roze cipelice, roze suknja, roze šnalice, repići... i neopisivo prenemaganje i nemogućnost držanja knjige (još manje lopte) jer je ona, zaboga, teška 4 tone poput nekog vola! Ali za inat tada sam dobijala razne neke majice, bluze i džempere u divnim nijansama roze boje koje su se slagale sa mojim, tada, lepim rozikastim tenom. Pa isto se desilo i sa ovom bojom kad sam je namazala. Divna nijansa roze boje! Divna! Ali se nikako ne slaže sa, sada, mojom bledom kožom koja postaje toliko preplanula pored ovog laka kakva nije mogla biti ni za ceo moj život po suncu :D. Ali da je lepa nijansa, lepa je.
Imam dva sloja, baš se lepo i nanosi i suši prosečnom brzinom. Kad se namaže, boja je nešto drugačija nego u bočici (meni se više ta boja u bočici sviđa nego ova na noktima). Ali je tako čista boja.
Malo su čudna njihova obeležavanja lakova. Na svima su male, okrugle nalepnice sa nekim brojevima i adresom neke parfimerije. Ovaj ima brojeve 338 i 5340. Pretražila sam i na google da vidim da li je ovo tačan broj, ali ništa. Ovo su ipak lakovi koje smo sestra i ja dobijale još nekih 90-ih godina, pa pretpostavljam da su iz neke stare kolekcije. Ali neki su izdržali :D
Boja iz bočice deluje baš fino. Nešto bleđe nijanse.


4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala. Ali to tako nije moja boja :D Srećom, otkrih čari pečatiranja pa će poslužiti lepo. Zapravo, već je lepo poslužio jednom pečatiranju :D

      Избриши
  2. Boja mi se baš dopada. Heheh, ja sam imala drugačije iskustvo, više sam bila kao mali dečak kada sam bila klinka ali zato sam sada skroz u ženstvenom fazonu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boja je divna, sama nijansa je lepa. To joj moram priznati, iako sam imala taj peh sa roze bojom. Ma ja sam u detinjstvu mrzela pantalone i šorceve, samo sam suknjice nosila, i to plave, crvene.. Meni moji nisu nešto kupovali odeću u roze boji, sve u beloj, plavoj i crvenoj, žutoj (i od poslednje dve sam dobijala ospice), a mojoj sestri sve, sve, sve u roze boji. Pa su došli viši razredi osnovne pa srednje i tu je suknjica bila zabranjena, samo haljine. E, tu sam za inat dobijala roze stvarčice, a ja kupovala plave minđuše. Izgleda da smo svi imali neke lepe faze :D

      Избриши