Странице

четвртак, 03. јул 2014.

Essence Colour&Go 160 Deep sea, baby

Lak koji mi se jako svideo kad je na svetlosti jer tad se vidi ta lepa nijansa, ali kad nije na svetlosti, tačno nije moja boja za svaki dan.
Imam dva sloja (tanji i deblji), suši se brzo, lepo se maže, kao i svi ostali lakovi iz ove kolekcije, lepo zaobljenom, gustom čekticom. I svi oni imaju lepu i pigmentaciju i gustinu laka. Ovi kremasti traju duže nego šljokičavi koliko sam mogla primetiti. Oni na mojim noktima traju oko 3 dana, pojavi se bela linija, dok šljokičavi znaju da mi ispadnu sutradan u parčićima (izuzev Time for Romance 112 koji je ipak ukrasni nadlak). S obzirom šta radim rukama, bolje da ćutim i budem sretna što imam prste i nokte i da mi koliko toliko traje lak :D
Eh, da je ovakav i kad nije na direktnoj svetlosti...

2 коментара:

  1. Na meni se ni na direktnom suncu ne vidi da je tako zelen. Deluje blah. Šteta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta. Na suncu je jedino i lep, doduše ja sam ga nosila kad je bilo baš, baš jako sunce.

      Избриши