Странице

уторак, 15. јул 2014.

Golden Rose Color Expert 09


Htela sam da kupim lakove iz ove kolekcije zbog lepih boja, ali nakon što sam videla da je kod šljokičavih lošija formula, nekako sam se klackala, pa sam probala ovaj lak koji je sestrin i nisam baš nešto zadovoljna. Ona jeste, od boje preko mazanja do držanja boje, a meni se jedino boje sviđaju, ali izdržljivost na mojim noktima nije baš super (mada na mojim noktima je to misaona imenica), i mazanje mi je otežano jer je lak nekako kremast, gust pa teže nanosi kad treba sledeći sloj da nanesem, a o ispravci ne smem ni da razmišljam. Možda ja ne znam rukujem sa ovakvom vrstom lakova ili nisam navilkla, što je opet moguće jer nisam baš vična niti pravi, uvežbani lakoholičar poput moje sestre. I kad se sve ostavi po strani, samo su lepe nijanse uboli i samo to i ostaje za mene.

I bitno da sam stigla da matiram :D Počeću sve živo oko sebe da matiram :D

6 коментара:

  1. Suviše je ovo "gospodŽa" boja za moj ukus, mada mat deluje lepše.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja sestra voli ovakve boja, mada i meni je lepa boja, ali formula.. Meni je sve matirano lepše :D

      Избриши
  2. Uh, što je lep, baš mi se sviđa! I više mi se sviđa sjajna verzija :) L.

    ОдговориИзбриши