недеља, 27. јул 2014.

Golden Rose Rich Color 111

Lak koji sam baš planirala kupiti, ali nikako da odem do radnje, sve ka drugom kraju idem, nikako ka radnji. I dođem kući i dođe mi sestra i među njenim novim kupljenim lakovima naiđoh i na ovaj. I ostavila mi je :D Crvendaće i rozikaste je odnela, nisam stigla sve da isprobam jer su mi ruke bile sve više i više u užasnom stanju, što se može videti i na ovim slikama. U svakom slučaju mi ne bi ni stajali crvendaći i rozikasti koji mi nekako liče na neonce, štipaju za oči i na suncu i u hladovini i koliko njoj to super i lepo stoji toliko meni stoji ko piletu velike patike- smešno mi stoji i još nekako što ne bih da napišem.
I sa ovim lakom sam imala poteškoća prilikom nanošenja i pre par dana sam shvatila da je i ovaj lak držan na svetlosti, na toploti kao i sestrin roze Golden Rose Color Expert 09, oba laka su se zgusnula, inače sam ovom kolekcijom jako zadovoljna- pigmentacija, četkica, divne nijanse, divno nanošenje i realtivno brzo sušenje.
Imam dva sloja, izdržao je dobro 2 dana, ali šta sam sve radila, dobro da se samo bela linija pojavila za ta dva dana :D (opet, vidi se na slikama malo kakve su mi ruke, malo sam na slikama sređivala prste uz pomoć napredne tehnologije, šteta što toga nema u realnosti za stvarne ruke :D)

6 коментара: