Странице

среда, 20. август 2014.

Golden Rose Paris 243


Danas vam predstavljam lak koji sam kupila lošom procenom, koja i dalje traje, jer kad ga gledam iz bočice, ima zagasitu roze boju i na momente pastelnu i nežnu, međutim, kad ga namažem, dobijem kao neon boju koju nikako nisam mogla uhvatiti verno.
Na slikama nije ispala baš prava boja i zbog toga mi je veoma žao. Ovaj lak je iz letnje kolekcije.
Imam tri sloja, dva tanja i jedan deblji koji je savršeno pokrio nokte. Nisam testirala trajanje jer sam do kraja dana skinula, razočarana što mi ne stoji lepo i što to nije boja koju sam htela. Ovde sam donekle uspela da uhvatim realnu boju, a iz bočice se može videti još približnija boja koja je na mojim noktima uživo.

Suši se nekom prosečnom brzinom, osnovno sušenje je nekako brzo, ali konačno sušenje potraje (naravno da sam čuknula par puta pre skidanja).
Ova boja na noktima mi je delovala uživo iz bočice.

10 коментара:

  1. Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Jedva čekam da sredim lakove, pa da ove koji mi nisu legli prosledim dalje. :)

      Избриши
  2. Nemam ni jedan iz Paris linije, prosto nemoguće. :D Stvarno se čini u bočici mirnije, mislim da mu je dupe 269 iz With protein linije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe, ako voliš punu boju, onda kreni na Paris liniju :). Uglavnom su te dve kolekcije, po meni iste, pa čak i ova letnja. Volela bih da sve boje iz ovih kolekcija prenesu u Rich Color (oni pokrivaju iz jednog do dva sloja i brže se suše). Preporučujem ih samo zbog boja dok ih ne prebace u Rich Color :)

      Избриши
  3. jako lijepa i zanimljiva nijansa
    I <3 Golden Rose :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste lepa i zanimljiva, ali na nekome drugom mislim da će mnoogo lepše leći i stajati. :D I to bih mogla da preporučim nekome ko voli neonce, stvarno je letnja boja.

      Избриши
  4. I meni je ovo prelepa nijansa, bar po slikama. :) Prava letnja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Malo je drugačija uživo, ali se isto tako i menja zavisno od toga da li je na direktnoj svetlosti ili ne. Da, prava je letnja, mislim da može da se stavi u grupu neonaca i da obraduje one koji su na manjem budžetu za lakove, a žele letnji lak.

      Избриши
  5. Blog ti je divan, jednostavno uređen, a tako harmonično i skladno deluje. Drago mi je što pišeš dosta i o ovim ,,jeftinijim'' lakovima. Ja ove Miss Selene lakove obožavam i zadržavaju mi se dugo na noktima, čak iako provedem dobar deo dana u kuhinji. :) A ova nijansa Golden Rose je božanstvena, prava letnja. Doduše, ja nešto mnogo ne obraćam pažnju da li je neka boja ,,letnja ili zimska'', mažem u zavisnosti od raspoloženja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na pohvalama :) Jeftiniji lakovi su mi jedino dostupni zbog budžeta, ponekad pomislim da je to ok, a ponekad da je bolje da štedim i kupim sve one divne sa divnim šimerima koji podsećaju na vilinski prah, ali.. Ja nakon sat vremena u kuhinji, ili u bašti ili se bavim mojim hobijima, odvalim i lak na noktima i prste :D Kod mene ne traju nešto dugo, onaj ko izdrži jedan dan svaka mu čast. Ali retko kad se to desi :D Ni ja ih ne delim na letnje i zimske, ali ova je stvarno letnja. Može i zimi ako neko hoće da se uveseli, ali za sunčani period je taman.

      Избриши