понедељак, 04. август 2014.

Miss Selene 201


Lak koji mi se mnogo svideo jer je boja prelepa, ali me je razočarao jer je bio toliko tečan i nije pokrivao ni nakon 5 sloja (i to mi je sa svakim njihovim lakom, osim šljokičavih koji idu kao nadlak), a uz to svaki sloj nakon prvog je otežavao sušenje. Stavila sam ga u kutiju, malo je stajao i na suncu i videla sam napredak. Treba još da se zgusne, ali za sada je ok. Sušenje mu je i dalje sporo, neko pokrivanje počinje nakon 3 sloja, a na slikama imam 4 sloja. Šteta što je na noktima nešto tamniji, verovatno jer imam više sloja, kad nanesem dva sloja dobijem boju iz bočice, ali ne uspevam da dobijem ravnomernu pokrivenost, ali u svakom slučaju lepa boja, divan sjaj, četkica je kratka i mala, pa možda i zbog toga ne uspevam da izvučem iz dva-tri sloja odličnu pokrivenost, iako četkica lepo klizi.

Kad ne radim zahteve poslove lepo istraje 3 dana, pojavi se bela linija drugi dan, ali se može izgurati i treći dan, ne bude toliko strašno :D

12 коментара:

  1. Boja je predivna, ali ih više volim nositi u jesen i zimu. :) I nokti su ti jako lijepi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja lakove nosim kako sam raspoložena :D , ali mislim da se ovom laku njegova lepota vidi baš na sunčanom danu :) Hvala :)

      Избриши
  2. Bas je lepa boja... Stvarno steta sto je tako losa formula :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divna je boja i dolazi do izražaja kada je sunčan dan. Sredila sam ga i još malo ću tako da ga mučim da se lepo zgusne. Ovo je najlakše, da je kojim slučajem veoma gust, teško bih u ovom trenutku uspela da ga pretvorim u tečnije :D

      Избриши
  3. boja je mrak :D baš moj tip boje :D
    šteta što je toliko muke prilikom njegovog nanošenja :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa boja :)
      Šteta, ali vredi za malo uživanje :D

      Избриши
  4. bas je dobra boja
    ja od miss selene imam oko 30 lakova, ali nisam ih sve jos isprobala, cekaju u kutiji zimsko vreme :)
    pozdrav !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divne boje oni imaju. I lep sjaj na kraju, čak mi je lepši, jači od sjaja nego li u GR kolekcijama.
      Onda čekam zimu da vidim sve divne boje :)
      Pozdrav! :)

      Избриши
    2. i evo ga decembar ja jos nisam stigla sve da isprobam..imam jos 15 neotvorenih ;)

      Избриши
    3. ahaha :D Ma polako... Dok ne dođe sledeći avgust, nije strašno :D Posle ovih praznika možeš lagano da ih uslikavaš. Baš bih volela da ih vidim sve. Ovde kod nas se jedva nalaze i rekoše mi da ih neće biti više jer ih ljudi ne kupuju. A stvarno mi je žao što su u malim bočicama, a za tih 60-70 dinara koliko ih prodaju, moglo bi još koji mililitar više da ih ima.

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hvala :) I meni se mnogo sviđa i već tražim isti takav lak pošto se Selene ovde jako teško nalazi jer ih ne naručuju više.

      Избриши