Странице

понедељак, 08. септембар 2014.

Catrice 030 My café au lait at Nôtre-Dame

Danas ću predstaviti jedan od lakova koje sam dobila od blogokoleginice JustPrettyNails i koji mi se odmah svideo. Lakove ove marke nemam, tako da sam se još dodatno obradovala :D . Volim ovakve boje da nosim baš svaki dan jer ne moram da razmišljam da li ide uz odevnu kombinaciju ili ne, a sređena sam i ukompletirana :) A i sam naziv mi je divan!

Boja na mojim rukama vuče malko na roze i braon, ali veoma svetle, blede nijasne. Čak mi se uživo čini da je u bočici i na noktima jako svetlija boja nežnih nijansi roze i braon nego na slikama. A boja ovisi i od toga da li smo unutra ili vani.
Četkica me podseća na četkice iz Golden Rose Rich Color kolekcije. Lepo se maže lak, lepo i traje- 3 dana kod mene uz mali rad, pojavi se bela linija. Suši se nešto sporije kad se nanese drugi i treći sloj.
Iz 3 sloja se dobija puna boja i pokrivenost (pokrije i beli deo nokta koji je kod mene baš izraženo beo). I kao matiran se isto lepo pokazao. :) Na slikama imam 3 sloja
I ono što mi se isto sviđa je sitan šimer (vilinski prah :) ) koji se vidi na suncu (ili ovog puta blicu :D pošto nije bilo nekog sunca kad sam uslikala noktiće). Sviđa mi se i kad nanesem i jedan sloj, tad mi se baš stopi sa bojom moje kože, a noktići dobiju divan sjaj i to lepo stoji na kratkim noktima. Sa 2 sloja se providi beli beli deo nokta i izgleda nekako mlečno, pa može i tako da se nosi za neki french.

4 коментара:

  1. Kao prvo da pohvalim izgled bloga, slike, i lak ti stoji bar duplo lepse nego meni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na pohvalama :) I hvala za ovu divoticu od laka :* A verujem da je i tebi isto ovako lepo stajao ;)

      Избриши
  2. Divna nijansa. Imam par komada Catrice šminke, jedva nabavljene ali nemam ni jedan lak. Moram ispraviti tu nepravdu :D L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na sajtu Mojekrpice možeš naći Catrice lakove, ja to skoro saznala i sada ganjam neke lakove. Divne lakove imaju! Tako da možeš probati na tom sajtu da nađeš neki koji ti se sviđa :)

      Избриши