Странице

уторак, 16. септембар 2014.

Catrice 900 Steel My Heart

Danas vam predstavljam još jedan lak koji mi je JustPrettyNails ( :* ) prosledila i koji me je oduševio kad sam ga nanela, čak i na prvom svetlosivkastom sloju :D Isprva sam htela da ga mackam kad mi prođe gužva, ali rekoh, makar da ga testiram i smirim nerve :D I testirala sam ga više nego bilo koji lak u poslednje vreme :D

Izdrži lepo 3 dana i onda se javlja bela linija. Ono što mi se sviđa je što se tada može proći jednim debljim slojem i time zamaskirati bela linija, a da se ne primeti da nije skidan lak (to ako ste lenji poput mene da skidate lak jer se ježite od onog zvuka vate kad se skida lak, posebno kad je ovakav- hrapav). Izdržao je i ceo jedan dan mučenja žicama :D i drugog dana mučenja je počela da se vidi bela linija.
Takođe se lepo maže, četkica je zaobljena i pljosnata kao i kod Catrice 030 My café au lait at Nôtre-Dame i pokriva lepo u 2 sloja. I ima sitne šljokice koje su kao mlevene i šimer koji mu daju ovakav divan i brušen izgled. Suši se nešto brže, ali mora jedan dan da odstoji pre nego se latite teških poslova koji će potkačiti nokte.

4 коментара:

  1. Bas je lep. Dopada mi se taj plavicasti simer koji ima. Super ti stoji! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Taj plavičasti šimer mu daje pravu specifičnost i lepotu. Drago mi je da ti se dopada :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopada :) Uslikavanje lakova na noktima mi je nešto najteže :D

      Избриши