Странице

понедељак, 22. септембар 2014.

Sapuni, sapunčići

Sapune obožavam. I delim ih u dve grupe: sapuni za zaprljane ruke i sapuni za negu i čistoću manje zaprljanih ruku. :D

Razmišljala sam da li da pišem o sapunima jer uglavnom zaboravim da ih uslikam ili ih uslikam u jako lošem osvetljenju i lošem terminu za to, kao i kad ih već postavim na svoje mesto i isprobam, setim se da mi je samo omot ostao da uslikam :D I onda nedeljama gledam kako da to sve razbacano uslikano (volim da bacam ambalaže odmah) spojim i da to liči na nešto.

Ove što ću danas da predstavim su imali sreće :D

Alverde Pflanzen-ölseife Verveine

Alverde sapun se za moju kožu, generalno, pokazao kao dobar u letnjim periodima. Jesam bila oduševljena i ovim sapunom (probala sam sve osim onog od jagode), ali na kraju sam morala da kombinujem svaki od njih sa nekim kupkama jer mi blago zateže kožu kad zaređam par puta. Za leto je super stvar, čisti kožu predobro. I ovo je stvarno dobar sapun za zaprljane ruke i telo (the peasant girl :D) i kad se želi postići bolji efekat pilinga. Ovaj sapun je meni pružio i veoma blagi piling zbog delića verbene.
Miris je predivan! Arome limuna i limete kao i ulje pomarandže mu daju taj citrusni, osvežavajući miris. I sapun je izuzetno dobar za povremeno detaljnije čišćenje kože jer mi se čini da mi se kupke ponekada ne ispiraju potpuno i ostave neki sloj na koži. Ovaj sapun vrati onaj baršunasti osećaj na koži, da ne kažem osećaj slobode. :) I pride pruža divan miris tokom kupanja, koji se ne zadržava nešto dugo na koži po izlasku iz kupatila. Na narednoj slici možete videti i sastav.
 
Za lice sam ga koristila u par navrata (kao i ostale alverde sapune koje sam imala), ali ipak nije za moju kožu lica. Čak sam ga koristila povremeno, i ipak nije za moje lice. Javlja se zatezanje nakon nekoga vremena. Mogao bi proći kao neko sredstvo za čišćenje jednom u mesec dana za dubinsko čišćenje kože, ali ipak se ne bih igrala više s mojom kožom lica. Ne znam kolika mu je sada cena, ali ja sam ovaj moj platila oko 90 i neki dinar.

Dove Supreme Cream Oil Luscious Velvet

Volela bih da postoje parfemi poput mirisa svih Dove sapuna i dezodoransa. Puderasto, čisto, sveže. Savršenstvo! Tako miriše i ovaj sapun. Miris se zadržava nešto duže na rukama, nego na telu. Možda što ga više puta u toku dana koristim za ruke pa mi koža ruku upije taj miris :D Puderast i nežan miris.

Ovi sapuni su mi se pokazali dobrim i za telo i za ruke, ali su prestali da mi odgovaraju za lice jer sam se odvikla od onog osećaja zatezanja koji se javi nakon što pokupim vodu sa lica. Ali zato je savršen za ruke- ne isušuje, čak budu i hidirane i nemam potrebu da stavljam non stop kremu.
Mogla bih da kažem da je ovo sapun u grupi negujućih sapuna, ali omane efekat dobrog čišćenja tokom letnjih perioda i perioda kada su mi ruke zaprljane pa pomažu samo tatine paste za skidanje motornih ulja sa ruku i neki agresivni sapuni. Tada moram više puta da mučim sapun dok ne zapeni i očisti mi ruke.

Za kupanje ih isto povremeno koristim, ali nemam taj osećaj čiste čistoće kao sa Alverde sapunima. Dove sapuni mi ostave kao neki sloj na koži, svileni film. Ne smeta mi toliko, ali.. Kad zaređam sa njima, dešava mi se da se na najsuvljim delovima tela pojave ljuspice koje mogu da skidam i uvek budem u rebusu, da li je to dobro ili loše? Da li to znači da mi se skida mrtvi sloj kože i da je sada hidriran novi sloj?

Za ruke su mi oni savršenstvo bez mana! I uvek osetim razliku kada promenim sapun, makar i malu razliku, uvek primetim i uvek se vraćam ovim sapunima, uvek ih imam u šteku. Zanoktice mi izgledaju bolje i sam osećaj na rukama mi je lepši, nema zatezanja i osećaja suvoće i to mi mnogo znači jer nisam disciplinovana da stavljam kreme redovno, pogotovu u letnjem periodu i prolećnom.

Dove Shea Butter with vanilla scent

Takođe još jedno savršenstvo nege za ruke i savršenstvo mirisa! Miris koji zimi toliko prija, kao da greje mirisom i ušuškava. Da imam ovakav parfem, osećao bi se na kilometre koliku bih količinu stavljala. :D
Isto važi kao i za prethodni sapun, ostavlja film na koži i trajnost mirisa na koži je srednja, oseti se po izlasku iz kupatila i možda još malo. Mada sam imala par slučajeva da se oseti u minimalnim tragovima i na telu. A na rukama se oseti nešto duže. 
Šteta što nema parfem ni dezodorans sa ovim mirisom. Ima mleka i kupke iz ove kolekcije, ali sapun ubedljivo najlepše miriše! Na slikama se nalaze i sastavi oba Dove sapuna. Ko ima problema sa zanokticama, Dove sapuni mu mogu pomoći u rešavanju tog problema. On je jedan od prvih saveznika, i potom idu kreme i ostali proizvodi i rituali za negu. I da dodam da ih na pijacama možete naći po ceni od 70 dinara, što je veoma povoljno u odnosu na markete i radnje gde se mogu naći od 120 dinara (par dinara manje više, kao i na akcijama od 90 i koji dinar). Sve sapune držite na rešetkasti deo posude namenjen sapunima i uvek praznite onaj deo ispod u kojem ostane vode. Sapun će duže trajati i neće postati gnjecav. :)

Koje sapune vi koristite i da li su i vama prvenstveno za ruke namenjeni ili ih koristite i za telo i lice?

14 коментара:

  1. Obožaaavam Dove sapune, nz koji mi je bolji od ova dva. Njeguju ruke i predivno mirišu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, divno neguju i još divnije mirišu. :D Stvarno treba izmisliti parfeme sa takvim mirisima. :)

      Избриши
  2. Mi sapune samo za ruke koristimo :)
    Totalno sam zaboravila na Dove sapune a bitno mi je da je dovoljno nežan - zbog dečijih ručica.
    A Alverde nisam ni videla ni probala, tako da ide na spisak :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da su oni najviše i namenjeni za ruke.
      Mi kod kuće koristimo šta stignemo, ali uglavnom su neki jaki sapuni. Ako stavim Dove i ne naznačim da je za nas osetljivke, uglavnom se tata iznervira i pita šta sam to stavila što ne pere ruke :D Stvarno je nežan za ruke. Nežniji sapun još nisam našla.

      Избриши
    2. Samo da ti javim da sam već kupila ovaj Dove sa shea butterom i vanilom za 95 dinara. U DMu su na akciji svi Dove sapuni (čini mi se) do kraja meseca. Njuškala sam i Alverde al mrtva trka izmeđ ovog zelenog i ljubičanstvenog sa lavandom :)

      Избриши
    3. hehe :) Hvala na informaciji za Dove sapune :) Ja ih u principu uzimam na pijaci, ali ću pogledati da li možda imaju onaj od breskve i limunske trave&limuna, njih jurim odavno.
      Javi kad probaš taj Dove, kako ti se čini, i nega i miris :)
      Alverde stvarno ima divne mirise i sapuna i mleka za telo i losiona i kupki (koje su super, super, ali mi se troše brzo). Tačno ne znaš koji da izabereš jer svaki lepo miriše. Njihov od ruže je takođe lepo mirisao.

      Избриши
    4. Miriši, miriši :))) za negu ćemo videti, ruke su mi suve - katastrofa!
      A taj rozi Alverde mi se nije nešto svideo..

      Избриши
    5. Ovaj roze http://www.dm.de/linkableblob/de_homepage/203352/data/bild-alverde-pflanzenoelseife-wildrose-data.png?v=1410513571000 ?
      Ne znam kakav je sad u ovom novom pakovanju, ali pre je baš mirisao na ružu. Ali ono, svako ima svoje mirise koji mi prijaju kao i neke koji mi ne legnu baš najbolje :)

      Za suve ruke Dove sapuni i Neutrogena krema za ruke glicerinska http://www.pharmacynet.gr/images/products/Neutrogena-Norwegian-Formula-Hand-Cream-Unscented-4396.jpg
      ili Mixa sa 40% glicerina,
      kao i Garnier crvena krema za ruke (meni je ona najbolja za zanoktice, za to mi ne omane) http://beautycosmetic.biz/images/hand%20krem.jpg
      -Ovo jedino što kod mene funkcioniše. Možda pomogne i još nekome. :)

      Избриши
    6. Da, da, taj roze Alverde. Nisam preterano luda za mirisom ruže pa su mi se ova dva više svidela.
      A meni ruke, odnosno prste i zanoktice upropasti pranje sudova sa Fairy-em, jer ne stavljam baš uvek rukavice... Ali hvala za preporuku za kremice :)

      Избриши
    7. Ja sam batalila Fairy i uzimam ili Mer sa limunom ili Taš ili DM tečnost za sudove, to u stanu. A kod kuće uzimaju šta im stignu, ali utičem na njih da uzmu samo Taš ili Mer. Čini mi se da se Fairy i malo pokvario. Ali i dalje je jak. I još kad se na to doda i sve ostalo što činim rukama. Sve zaprljane sudove potopim u vruću vodu u koju sam stavila nekoliko kapi deterdženata, i ono što je masno se lepo spere, ono što se uhvatilo na dnu, lakše se skine i tako smanjim malo maltretiranja nad rukama. No, i uz sva mučenja i neredovnog mackanja i negovanja kremama, meni je ova kombinacija pomogla da se makar smanji oštećenje i isušivanje zanoktica i samih ruku.

      Избриши
  3. obožavam Dove proizvode,, a pogotovo liniju s shea maslacem,, miriši baš kako si rekla- lijepo grije i stvara posebno atmosferuu
    i samoj mi je žao što nema parfema s ovim mirisom,, odmah bi bio moj :D
    upravo koristim njihov gel za tuširanje s shea maslacem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je predivan! Takav parfem bi za zimu bio pogodan i svake zime bi se kupovao jer bi verovatno bio istrošen do poslednje kapi :D
      Verujem da i gel dobro neguje. Nisam probala taj, ali generalno Dove ima divne proizvode.

      Избриши
  4. Ja sam gel tip, sapune koristim za ruke i to neke bebeće. :D
    Dove sam jedno vreme koristila, stvarno su dobri. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gelovi za ruke su mi generalno dobri jer ne ostavljaju mrlje na lavabou. I ja više volim gelove za tuširanje, jer ne moram da jurim sapun po kadi :D Ali ponekad ne mogu da odolim Dove sapunima :D Veoma su dobri :)

      Избриши