Странице

петак, 10. октобар 2014.

Alverde ekipa za kosu :)


Sve proizvode marke Alverde volim i ne volim :D Samo da izbace neke sastojke iz sastava i da budu jeftini i kod nas kao što su u Nemačkoj i onda ću ih voleti 100%. Danas pišem o proizvodima za kosu koji su divni pre svega za moje teme, pa onda za one antenice oko lica koje ne poprimaju drugi dan neku narandžastu boju i sprženi i isušeni izgled i ne ufrćkaju se. Jedino što mi se ne sviđa je alkohol koji se nalazi u skoro pa svim proizvodima. Njihov coco-sulfat mi odgovara i nije pravio probleme, a iskreno nikad nisam dugi period koristila ove šampone, i uvek sam ih miksovala sa drugim nakon što ih potrošim, a to je nakon mesec dana, eventualno da produžim na dva meseca, ali dok ih koristim, rade svoj posao kako treba. Probala sam sve vrste i žao mi je što su promenili sastav Sensitive šamponu (žalfija&breza) koji mi je bio fenomenalan za teme! Muški šampon sa pivom je super za masnokose osobe! Balzam Repair (avokado&grožđe) je meni, u kombinaciji sa Kosili baby šamponom, davao svileni izgled mojoj kosi.

Alverde Intensiv-Aufbau-Shampoo Amaranth

Šampon je više za normalnu kosu, i za nešto kraću od moje i za suvo teme, lepo opere i teme i dužinu (ona pena se slije niz kosu i to je sasvim dovoljno, verujte mi) što mislim da je i svrha svakog šampona- oprati kosu i ne izazvati svrab i ostale neugodnosti, što mi je bitno i što ovaj šampon ispunjava moja očekivanja vezano za taj deo. Jedino mi se kosa (veoma duga i po prirodi sklona mršenju) mrsila sa ovim šamponom i ni balzam iz iste kolekcije nije pomogao, dok mi se isti balzam savršeno slagao sa drugim Alverde šamponom. 
Sve ostalo je bilo u redu, nije isušavao kosu ni moje teme. Meni sada ovi šamponi pene sasvim dovoljno. Nekome ko možda tek kreće da ih koristi neće delovati da ima puno pene, pa dok se ne navikne imaće taj utisak. Mislim da bi ovo stvarno bio pun pogodak za nešto kraće kose, recimo linija ispod lopatica.

Intensiv-Aufbau-Spülung Amaranth

Balzam koji je gust, po gustini više liči na neko pakovanje. On je najgušći, najkoncentrovaniji od svih Alverde balzama. Bio mi je solidan u kombinaciji sa šamponom iz iste kolekcije. Lepo miriše, mada sa mirisima je sve uvek diskutabilno, kao i sa učincima svih proizvoda. Više mi pomagao kad sam ga kombinovala sa sledećim šamponom (zelena kafa) da se izgubi onaj šlogiran izgled kose. U toj kombinaciji mi je balzam bolje delovao i čini mi se da se video bolji učinak nege.

Coffein-Shampoo Grüner Kaffee

Šampon koji sređuje masno teme, ne sredi one iritacije kao što je činio Sensitiv Sampoo, ali ne stvara nove. Jedino što hoće da kosa bude ukočena od njega :D, tad dobijem onu frizuru koja se nosila 20-ih i lepo to stoji ljudima sa kratkom kosom, ali ko ima metar kose.. pa ne baš. :D I tu je nastupao Alverde balzam, i neki drugi kako bih dobila svileniju, ravniju kosu. Imala sam talase, ali su to lepi talasi bili, živi talasi, ne ukočeni. I dobila bih ovim šamponom volumen u korenu, a ne slepljenu kosu. Zato su mi, meni lično, ovaj šampon i Sensitiv šampon sa starim sastavom i muški šampon sa pivom najbolji šamponi sa super sastavom i divnim učinkom za moje teme. I može se reći da ovaj šampon ublažava opadanje kose, zaista mi bude manje kose u onoj košarici (ili kako god da se to zove), ali sada svakako planiram da pogledam neki ozbiljniji šampon, šampon neke firme koja se baš bavi ovim problemom. 

 Ultra sensitive shampoo

Stvarno ultra blag šampon. Ko ne voli da koristi dečje proizvode, ovo je super zamena za to (nisam imala problema sa sulfatima u njihovim šamponima). Ko ima masnu kosu, treba da se navikne na ovaj šampon. Ko ima suvu, zavoleće ga. Po mom mišljenju i ovaj šampon ima dobar sastav, no, uvek može bolje :D .
Zaista nežan, blag šampon i bez alkohola. Ja sam koristila u svim fazama i kad je masna, treba vremena da se koža glave navikne na ovaj blagi šampon, a kad je suva tj. suvo teme glave onda je bio sasvim dovoljan za jedno šamponiranje i da kosa bude čista i nakon toga balzam kako bih mogla lepo očešljati kosu. Dugokosama je ipak potreban balzam i nakon ovog šampona.

*Moram napomenuti da kad sam počela koristiti prirodne proizvode za kosu, pa i za telo, bila sam jako razočarana što nema puuuuno pene, ali kasnije sam se ili navikla na malu količinu pa mi je to bila normalna količina pene i dovoljna da opere i teme i dužinu kose ili je penila sasvim lepo kao i ostali šamponi. I naravno, meni ni litarski neće zapeniti na prvom šamponiranju ako operem kosu nakon 5 dana, a masna je kao tepsija spremna za pečenje :D Ultra sensitive, recimo, je penio sasvim solidno jer sam ga koristila na svaka 2-3 dana, bio mi je super šampon za čestu upotrebu, a da ne isušim kosu i teme. A kad sam ga koristila na 5-6 dana, kosa masna, trebalo je dva šamponiranja i nije bilo pene za izvoz :D I to se mora uzeti u obzir :)

Da li ste vi probali neke Alverde proizvode za kosu i kako su vam se pokazali? Da li biste neki preporučili kao nešto što se uvek mora imati za kosu?

2 коментара:

  1. Imala sam verziju za obojenu kosu i bio mi je OK, ali nedovoljno hranjiv za moju kosu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nijedan šampon nije mnooogo hranljiv za suvokose, pa mi je samo bitno da mi opere lepo teme glave koje je ponekada masno, ponekada suvo, ponekada bolno, ponekada puno nečega što liči na temenjaču (to mi se javi kod agresivnijih šampona, za moje teme agresivni, odmah nakon što mi se prosuši kosa. Ne znam da li je gore kad je prosušim fenom ili ostavim da se sama suši).., a da mi ujedno ne osuši kosu od korena do vrhova. Nisu loši njihovi šamponi. Samo mi se cena ne sviđa i militraža za tu cenu (za dugu kosu se ne isplati) i taj alkohol.

      Da li je ispirao boju?

      Избриши