Странице

субота, 25. октобар 2014.

Baby stuff :)

Nastavljam sa kozmetičkim temama kako bih što pre oslobodila mesta na hard disku za nova dokumenta i slike za neke druge stvari :D Pa da počnem :D

Babylove Pflegender Wascbalsam

Ovaj proizvod sam koristila kao kupku, kao umivalicu i kao šampon. Do pola druge bočice sam bila zadovoljna za sve tri namene, ali posle sam primetila da zateže lice, i pomalo i kožu tela i da mi kosa gubi onaj perjanasti izgled i postala je ponovo teška, kakva je ona sama po sebi. Bilo je lepo dok je trajalo.

Dok je mojoj švrćkavoj kovrdžavici bio super i kao kupka i šampon za kosu. Lepo joj je oblikovao lokne i njoj je kosa još uvek lagana poput perja (ali se mrsi za sve pare(!)pa se vijam sa raznim leave-in stvarima jer i njoj nekad neće da reši problem ono što joj je do juče bilo super) i sada joj kupujem ovo da ima pa joj miksujem sa još nekim stvarima jer se plašim da joj ne reaguje kosa i koža glave na pantenol kao moja nakon duže upotrebe Ali za telo joj i dalje odgovara, i uvek joj kupujem ovakve velike proizvode, jer se to sve troši brzo.
Po mom mišljenju, blaga kupka, velika količina (500ml) za pristojnu količinu novca. Jedino ako nekome ne odgovara pantenol ili neki drugi sastojak. Ja ga volim što ga ima puno i kao varijanta kupke za decu je super, pogotovu ako kupate dete svaki čas jer je aktivno.

Mixa Baby Gel for body&hair Soap-Free Surgras

Ovo je proizvod koji volim! I moja kovrdžica. Za moje lice je divan, za moje telo isto, za kosu isto, samo što moju kosu umrsi pa moram pakovanje da stavim, a maloj kovrdžici definiše lepo loknice, i ne umrsi dodatno, verovatno što je njena kosa kraća. Miris je predivan! I zadržava se neko vreme na telu. Koristila sam ovo i zimi i leti i sada čekam neku akciju da kupim ponovo zalihe :D Sastav možete videti na slici. Čudno je to da ima SLS, a da nisam imala zatezanja kože tela ni lica. Ovo mi je takođe mnogo dobro leglo u zimskom periodu, nisam imala potrebe da se mackam losionima svaki dan.
Blag proizvod za lice, kosu, telo, i divan miris! Vredi imati ga.

Mixa bébé Shampooing démêlqnt très doux

Ovo je divan šampon! Kovrdžica i ja imamo poroznu i suvu kosu do besvesti! Obe ga mnogo volimo!
Ovo čudo za kojim žalim što nema kod nas, prija i njoj i meni! Ostavlja neki fini film na kosu od korena do vrha, ali ne otežava kosu, to je film kao da je napokon nahidrirana i nosi taj sloj vodenosti u sebi!
I sad već razmišljam da ovo nabavim i za nju i za mene u većim količinama sa još nekim proizvodima koji su me oduševili i fino legli i njoj i meni pošto se od ovoga nije zasitila kosa i može da se zaređa do mile volje. Kosa ima sjaj, nahranjena je, teme je lepo očišćeno, kovrdžicu mogu lakše da očešljam, čak i kad ne stavim sve ono što joj stavljam na vrhovima, jer se plašim da joj stavljam sve to na teme glave (i taj deo je problem, što joj se i tu napravi nekad gnezdo zbog sitnih kovrdža, ali i ostatak kose, kao i onaj što je dole, ispod, kod vrata.. ućebano! Sa time i ja mučim muke!). Ja već moram obavezno da stavim pakovanje.
Dakle, šampon je fantazija i volela bih da ovaj šampon nekako dospe do naših polica, direkt iz Francuske! Baš da bude iz Francuske, ne neki koji je pravljen po licenci, već baš iz FR.

Mixa baby Very mild Micellar shampoo

Meni jednostavno nije legao nakon neke duže upotrebe. Bilo je lepo dok je trajalo. Počeo je i da mi mrsi kosu. Mojoj kovrdžici nije loš ali sam videla da je i njoj malo mrsio kosu, a i u poređenju sa ovim prethodnim Miksinim šamponom, nije to to. Ovo bih više namenila baš pravim bebama, koje imaju onu kraću paperjastu kosu. Ono što mi se sviđa je što Miksini šamponi i gore pomenuti gel ne štipa za oči. Ima prijatan miris koji ne smeta dečici i verujem da neće ni bebicama. Tu je i sastav pa možete prostudirati da li će vama odgovarati ili vašoj bekici :)


 Schauma Baby

Takođe dobra stvar za kosu. I za mene i kovrdžicu. Posle oduševljenja Mixa šamponom sa karite i jojoba uljem teško je pronaći nešto što će nas opet tako oduševiti, ali ovo je nešto najpribližnije tom oduševljenju
Lepo opere kosu, ne isušuje je, nekako zadovoljava naša očekivanja, ali mi bismo još nešto :D, ali da je blag, blag je i zato mi se sviđa. Mora i na njenoj i mojoj kosi neki balzam, pakovanje, nešto što će "nahraniti" kosu. Ja ga nisam probala kao kupku, ali jesam na kovrdžici i dobar je. Samo što mi njoj generalno za kupanje uzimamo proizvode sa većom količinom jer je ona i veća i aktivna i prosto se brzo troše ovakvi proizvodi u manjim tubama, tj. manjoj militraži, pa ove male ostavljamo za kosu. Ni ovaj ne grize za oči. Malecka se nije bunila i Pantenol u sastavu očito da nije u većini jer nije pravio temenjaču niti otežavao, ni stvrdnjavao kosu.

Zeka Pega kids shampoo

Takozvani zeleni Zeka Pega šampon. On mi je isto legao dobro kao prethodni, iako ima SLS i Pantenol, on mi super legne za kosu, smiri kosu, ali mora pakovanje i kod njega. Kovrdžica voli celu ovu kolekciju kao i onu belu kolekciju zbog oblika ambalaže i crteža. Takođe lepo opere teme. I ovaj zelenko ima divan miris kajsije, nekako nežan miris. 

* Ono što bih takođe dodala, ko muku muči sa mršenjem kose kod kovrdžica je da gleda da ima nekog ulja u samom šamponu i kao da se mora koristiti nešto dodatno, samo da se pazi da ne dođe do temena, jer je moja kovrdžica jednom reagovala na malo jače stvari koji nisu namenjeni deci, ili jesu, a sadrže silikone i neke druge stvari na koje mi ne reagujemo tako, prosto su jaki svi ti proizvodi za njenu glavicu, više je to za samu dužinu, a teško je kod njihove kraće kose, prosto sve završi i na temenu glave.
Pa bih nabrojala ovako:
Dulgon Kids šampon koji ima jednoroga na ambalaži. To je neki šampon koji je mogao proći kod nas i da olakša malo češljanje. (ima i za dečake).
Schauma Kids roze šampon koji ima neku princezu na ambalaži, to je 2u1 šampon, miriše na jagode. Takođe dobar, i pomaže pri češljanju i bez balzama i ulja i sličnog jer već ima u sebi balzam. (ima i za dečake)
Garnier Ultra Doux dečji šampon kajsija&badem, trešnja i još nešto, kivi&jabuka (ovaj ne ostavlja film na dlaci, ali očisti kosu i teme od svega i svačega, a ne isuši kosu). Takođe fini šamponi.
Prinzessin Sternenzauber roze sprej za kosu za devojčice (ima ga samo u DM-u) koji bih isto pohvalila jer nema silikone, nema ništa na šta bi teme glave bebe/deteta reagovalo (samo je gorko do nemogućnosti! Tako da pazite na taj detalj) i meni je to bolja opcija od zelenog leave-in Johnsonsa (on mi je više da smiri ravnu kosu koja leti, koja je naelektrisana, ali njoj nekako ne legne dobro poput ovog spreja koji olakša češljanje, koliko god je to moguće kod nje).
Saubär šampon sa kajsijom koji je 3u1. Uglavnom su njihovi proizvodi dobri. Blagi su, imaju blage čistače.
Sve ovo je manje više pomoglo i vijamo se tako za njenu kosicu kad ostanemo bez Mixa šampona sa karite i jojobom. 

Da li vi imate nešto što vas je oduševilo, a spada u baby stvari?
Da li vi imate nešto da dodate na listu dobrih, isprobanih stvari za mališane, za dečicu sa ravnom ili kovrdžavom kosom, a pomaže kod problema sa mršenjem, naelektrisanjem ili nekim drugim problemom?

Нема коментара:

Постави коментар