Странице

петак, 17. октобар 2014.

Balzami za kosu

Par reči o par balzama koji su se meni pokazali dobri, svako na svoj način. A i imala sam ih u isto vreme pa sam odlučila da pišem o njima u jednom postu, pošto sam lenja (a i obaveze me pritegle) za posebno pisanje o svakom proizvodu :D


Balea Professional Glatt+Glanz Spülung

Balzam koji čini kosu ravnom, svilenom i sjajnom i izgleda nahranjeno. U kombinaciji sa šamponom daje izuzetne rezultate, ali i oba proizvoda maste kosu malo brže :D Za suvokose i suvo teme bi super bilo, pa ja samo balzam koristim za dužinu i pazim kako postupam sa suvim delovima kose oko lica, mada izbegavam jer mi slepi kosu, ubije volumen i ovako kad stavim samo na dužinu jer oteža kosu, ali stvarno bude kao svila, ravna i sjajna. 

Balea Professional Oil  Repair Spülung

Balzam koji je meni za nijansu slabiji od prethodnog, ali isto ga koristim na dužinu i pazim kako postupam sa suvim delovima kose oko lica jer i on hoće da umasti teme glave. On mi se sviđa jer mi kosa ostane rastresita, ne ubija volumen na krajevima i lepo mi se uvije kosa u lokne bez po muke, bez ikakvih sređivanja, budu krupne i samo ih rastresem i to je to.

Garnier Ultra Doux Repairing Conditioner Avocado oil and Shea butter

Balzam koji nije loš, lepo nahrani kosu, ali ne mogu sa njim da sredim kosu da izgleda kako ja hoću. Meni čak i oteža kosu i izvrne je nekako, ne dobijem efekat koji baš želim, ali je "nahrani" donekle i bude sjajna! Za suvu kosu kojoj treba "hrana", ovo je dobar balzam. Ali prosto ja sa njim ne mogu da dobijem oblik kose koji ja želim.

Garnier Fructis Goodbye Damage fortifying conditioner

Balzam koji prosto volim, mnogo volim, iako ima silikon :D On je poput prva dva balzama u jednu flašicu. Nahrani kosu, bude sjajna, milina za dugu kosu jer uspevam da češljam kosu bez problema. Ne masti baš brzo kosu, napravi je svilenom, malko oteža, ali opet ostane rastresita i 3 dana bude ravna, ne prelama se kosa, i ne frćkaju mi se ni krajevi ni one kratke vlasi oko lica koji vole da se ukovrdžaju.

Koje vi balzame koristite i koji su vam se pokazali kao najbolji za dobijanje određene frizure? Ili ste ljubitelj pakovanja za kosu?

2 коментара:

  1. Imala sam regenerator u smeđoj tubi, to jest uvijek ga imam u zalihama :D i meni je on za svoju cijenu sasvim dobar!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za te pare je sasvim dobar balzam. Samo što, ko ima dugu kosu, a stavlja količinski puno balzama, njemu to ode za tili čas :D (kao ja što radim) .

      Избриши