Странице

недеља, 02. новембар 2014.

Balea Magischer Winter

Malo kasnim sa pisanjem o ovim proizvodima i ne znam da li će i ove godine biti ovog ili nešto nalik ovome, ali bih volela da i ovo vrate jer je divno!

Balea Dusche Magischer Winter

Divan gel za tuširanje! Divan miris!
Može se reći da je ovo za zimski period jer ne isušuje kožu i može proći bez mleka za telo ili nekih drugih mackalica. Koristila sam i zimi i leti jer sam gledala da ne potrošim brzo jer se relativno dugo zadržava miris pa mi je zato više odgovarao za letnje šetnje i jedva čekam da nađem parfem sa ovim mirisom da bih imala za zimu ovakav divan miris da osvežava.
Jedino se mora paziti prilikom otvaranja proizvoda jer su ambalaže mekane i lako se istisne sav sadržaj koji je mnogo tečan.

 Balea Bodylotion Magischer Winter

Ovog losiona imam još malo jer sam njega ređe koristila i više mi je bio dobar za leto zbog mirisa, koji se isto zadržava, ali mi se čini da je nekako drugačiji od mirisa gela za tuširanje.
Losion je poprilično tečan, lako se razmazuje i upija se relativno brzo, i ne ostavlja film na koži. Zaista je lagan, i divno neguje i zadržava se miris i super se pokazao i leti jer nema one lepljivosti koja mi se uglavnom javlja jer se znojim nenormalno tokom cele godine i onda leti zbog toga uglavnom izbegavam mazalice.


Zaista bih volela da ovaj set vrate kao što čine sa čuvenim Bademom. I da nađem parfem poput mirisa gela za tuširanje. Uglavnom ne kupujem setove jer se uvek u jedan proizvod razočaram ili mi se vuče tako mesecima, a pre svega cena me odbije, ali eto, nekad pokleknem pa ubodem :D

Da li vi imate neki set koji biste preporučili ili neki proizvod iz nekog seta koji vas je oduševio, te biste da preporučite?

2 коментара:

  1. Obožavam zimske kolekcije. .Valjda bude nešto slično :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista se nadam da će biti. Ovaj set im je bio savršen i nadam se da će biti u onoj seriji LE koji se pojavljuje svake zime, kao Badem. I da bude sa nekom jeftinijom cenom. :D

      Избриши