Странице

недеља, 30. новембар 2014.

Garnier pakovanja za kosu


Garnier pakovanja, ja, lično obožavam! Prijaju mojoj kosi. I danas ću pisati o dva koja su mi isto pokazala dobrim.


 

Garnier Ultra Doux argan oil and cranberry


Ovo pakovanje je laganije nekako, iako je za farbanu kosu. Ima prijatan miris koji ostaje dugo u kosi. Moja kosa sa ovim pakovanjem bude rastresita i ravna. Nema sile da mi bude loknasta. Čak i ako je sredim da imam lokne, opustiće se jer je ovo pakovanje čini glatkom, svilenijom. Može da je zatalasa, ali su to lepi talasi. Sviđa mi se što se ne prelama, i ako se prelomi, brzo izgubi taj oblik i unormali se. Ali mi se čini da ne neguje baš najbolje jako zahtevnu kosu i da je više za normalnu, zdravu kosu ili nešto zdraviju ili da se ukombinuje sa nekim drugim proizvodima za negu. Ja ga ukombinujem posle upotrebe Brahmi Amla ulja (Sahul) i tad mi daje veoma dobar efekat. I sa tom kombinacijom pobeđujem vlagu kad izađem napolje, pa nema izvrtanja kose, onog frizzy izgleda koji se može videti kod mojih ovčica :D

 

Garnier Fructis Repair and Shine 3


Veoma uljano pakovanje. Ima specifičan Garnierov miris maske. Jedino što mi se ne sviđa su te granulice koštica kajsije (ili šta to već bilo). Da je u šamponu, razumela bih, bilo bi odlično za piling kože glave. Ja jeste da stavljam pakovanje i blizu temena glave, ali pakovanja zaista ne utrljavam u samo teme, već samo blizu temena kod lica, gde mi je kosa mnogo tanja, manje je imam i mnogo je suva i uvek mi taj deo bude kraći iako ga uvek skratim u ravni sa ostatkom kose. I deo oko vrata jer tu mi je sve zamršeno, puca, cveta i glavu mi razbja taj problem i uspela sam donekle da smanjim pojavu tih oštećenja na tom delu.
Meni je ovo pakovanje zamena za staro Garnier pakovanje koje je isto imalo valjda neki shine u nazivu, ali ja se stvarno ne sećam više.
Ovo pakovanje je teže zbog ulja, i mislim da je odlično za zahtevniju kosu i neguje veoma dobro zbog ulja. Da ne bi otežao i previše umastio kosu treba ga staviti veoma malo i na neisfrotiranu kosu jer se onda lakše nanosi mala količina na veću površinu (dužinu) kose i onda je bolji efekat.
Može i na isfrotiranu, ali onda će morati veća količina jer onda se teže nanosi na veću površinu kose (veću dužinu kose) i onda hoće da kosa bude masnija, malo manje sjajnija, teža, ali se isto fino oblikuje kao i sa prvim načinom.
I ja sa ovom maskom uspevam da lepo oblikujem lokne i da drže do 3 dana bez sređivanja, samo rastresem opet rukama tj. prstima i idem dalje. Sa ovom maskom nema sile da je ispravim, i ona prosto sama hoće da se uvija, izvija i ne zagladi mi kosu (antenice i površinu kose na dužini). Oteža je, pa je zato super za one devojke koje se feniraju (nisam to radila ni kad je poooodugačka bila, niti sad kad je kraća jer je to Sizifov posao kad je reč o mojoj kosi, dok se isfenira jedan pramen, onaj drugi isfeniran se već uvijo u loknu, i to se dešava kad koristim teška uljana pakovanja ili balzame, sve ostalo mi razleti kosu pod toplotom i izgleda kao da je oštećena i da me je drmnula struja, ali je tanka, pa kad nema šta da je oteža, ona se razleti kao da imam sitne, sitne kovrdžice, onaj stil kad otpletete sitne, sitne, sitne kikice) jer onda uspevaju da zaglade kosu, da ona ima težinu i da se ne razleti i bude malo rastresitija, ne previše, ali se makar ne razleti.
Na ovim slikama možete videti sastav obe Garnier maske. Garnier Ultra Doux Argan oil and Cranberry maska je tečnija nekako, dok je Garnier Fructis Repair and Shine 3 mnogo gušća.
I stvarno ne znam šta da radim sa parafinom u sastavu, isto kao i sa silikonima. Negde nailazim da i parafin ima ulogu zaštite kose, negde da ne valja jer je naftni derivat, guši kosu, oštećuje je i isto to nailazim za silikon. Tačno me glava zaboli. Parafin je očito oteža i čini masnijom, a silikon (onaj teži, koji se ne ispira vodom) je učini svilenom, ali sledeći put i svaki naredni postaje sve masnija i masnija i teža i suvlja. Dakle, glava me zaboli. Ali ja volim ova dva pakovanja i ona su mi na listi- kupuj kad je akcija. Mojoj kosi odgovaraju i daju joj pristojnu negu i dobar efekat zavisno od toga koju frizuru hoću. Ne računajući Marfijev zakon kad je u pitanju moja kosa :D
Koja pakovanja vi koristite i na koji način? Da li ste probali neka Garnier pakovanja i kakvi su vasi utisci?

4 коментара:

  1. Nisam bas dugo koristila Garnier pakovanja, mada bih mogla opet da ih probam, zanimljivo mi izgleda struktura kod Repair and Shine nekada je Nivea imala pakovanje sa plavim crncima, samo mislim da ovakva uljana pakovanja ispravljaju kosu, znam da su mi ranije bila dobra kod feniranja na ravno :D :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, nekada je Nivea imala takva pakovanja (i bila su takođe odlična). Meni ovo pakovanje puno ulja ne ispravlja kosu i to je jedno od par proizvoda punih ulja koji mi ufrćkaju kosu, dok drugi ravnaju (npr. Garnier goodbye damage balzam, a ne feniram kosu). Ali ovo pakovanje je stvarno super za one koje feniraju kosu, ostane dugo lepo isfenirana i ravna :)

      Избриши
  2. Ja koristim dosta dugo ovu Repair&Shine 3, mnogo je volim, iako je moja kosa ravna i teška. Nije nešto specijalno oštećena, ali bude mnogo lepo mekana i svilenkasta posle ove maske :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam zaboravila, bude zaista mekana i svilena kosa. Divno pakovanje :) Možda što ti stavljaš malu količinu i rasporediš na celu kosu i efekat bude wow. (nikad da se naučim tome :D)

      Избриши