субота, 22. новембар 2014.

Korišćeno, potrošeno



Dove deodorant pomergranate&lemon verbena scent

Dove dezodoranse volim i to mnogo. Prijaju mom pazuhu i nosu. Lako se ispiraju sa kože, dozvoljavaju da se znojim, a da mirišem dugo, dugo. Ovaj mi samo zbog miris nije legao. Lep je miris, ali je nekako slatkast zbog nara, sa primesama limunove trave pa sam bila na klackalici sa njim. Verovatno da ću ga kupiti ponovo, ali ne u skorije vreme :D Imam neke druge favorite iz Dove kolekcije :D

Nivea Creme Care Cream Shower

Divna, divna tuširalica! Zaređala sam dve tube i sad ću i treću nakon malog izleta. Jeste da ostavlja film na koži, kao kremu kad namažete pa vam je koža svilena, tako je sa ovom tuširalicom. Zbog tog filma mi se malo koža zasitila, ali nakon malog izleta, shvatila sam da treba da joj se vratim i da uključim piling malo redovnije/češće od uobičajenog ritma. Divna stvar! Ne isušuje, ostavlja kožu mekanom, hidriranom, nahranjenom nekako. Meni je genijalna jer ne moram svako veče da nanosim mleka, ima je poprilično, često je na akciji pa se može naći za malo para, a ima je i na pijaci. :D Letos mi je isto bila super, kao i sad kad je zahladnelo pa mi se koža odmah pretvara u krljušt i ovo je još jedna divna stvar u borbi protiv suve kože.

Nivea anti-perspirant Powder touch dezodorans

Kako ovo samo lepo miriše! Savršenstvo! Samo sam se razočarala jer se taj divan miris izgubi kroz par sati i bude kao da ništa nisam ni stavljala da miriše, normalno znojim se, ali nisam mirisala lepo. Kasnije sam videla da je trebalo stik da uzmem, a ne volim baš nešto stikove i roll-on, prvi ostavljaju sloj koji se jako teško ispira, a drugi se suše 100 godina. Ali ću zbog ovog divnog mirisa da uzmem stik da vidim da li on drži dugo miris, osim ako ne nađem da postoji parfem sa ovim mirisom :D

Le Petit Marseillais amande douce&lin Après-shampooing

Potošila sam ga brzinom svetlosti, nisam stekla neki zaključni utisak, ali za ono vreme za koje sam ga koristila, dok mi je kosa bila poooodugačka, pa nije mi legao. Više mi je za stilizovanje kose, da mi se oblikuju lokne, ali da mi kosa bude rastresita, ravna, da ne iskaču moje antenice, nije mi tu ništa pomogao, više ju je nekako izvrnuo, baš je bila spremna za stilozovanje u lokne (baš kad ja neću). Dobila je donekle lep sjaj, ali je nešto falilo. Možda ću ga kupiti, ako bude ponovo na akciji da steknem završni utisak, ali za ono vreme mi nije baš nešto legao mojoj kosi. Možda bi sad kad je mnoooogo kraća. Ko zna. Čekam akciju/popust pa ću videti.

Šta ste vi potrošili i šta vam se od toga svidelo i što biste da preporučite?

2 коментара:

  1. Imala sam Nivea Powder touch i stvarno ima ugodan miris, nije mi veoma brzo dosadio kako to inače bude :) Ali nije baš da se miris dugo zadržava, ali nije ni slabe trajnosti - prosječno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je stvarno fantazija. Meni je zaista prijao. Sledeći put uzimam stik da isprobam i držanje mirisa i čuvanje od mojih miomirisa jer se znojim kad da me vodom polivaju :D

      Избриши