недеља, 09. новембар 2014.

Mixa duo



Kada se Mixa pojavila, i ja sam poklekla. Sa Mixa kozmetikom sam se susrela davnih dana jer se ona u Francuskoj koristi otprilike kao kod nas Nivea. Probala sam tada njihovu kremu za ruke (Mixa Crème mains réparatrice) koje nema kod nas, ali po mirisu, boji sadržaja i učinku podseća mnogo na čuvenu crvenu Garnier kremu za ruke. Slobodno prošpartajte po njihovom sajtu i krenite u kuknjavu kao što ja radim s vremena na vreme sa svim francuskim sajtovima. :D

Mixa Body Repairing Surgras

Kao neka hitna ispomoć je dobra stvar, i stvarno mi je pomogla za ruke, ali za samo telo je na klackalici. Koristila sam zimi i ostajao mi je neki film koji me je jako nervirao i pošto se mnogo znojim nije mi odgovarao da ga mackam ujutru i prosto se nismo našli. Koristila sam ga uveče pred spavanje, ali ista stvar i na kraju sam odustala i prosledila dalje.
Malko je gušći, lepo se razmazuje i ima prijatan miris i meni se nije upijao, nekako je ostajao na koži. Odustala sam i na kraju sam ostala na onoj od 40% glicerina za hitne slučajeve kad se javi isušena koža.

Mixa Fresh Body Milk Anti-Dryness

Ovo mleko zaista opravdava ono Fresh u svom nazivu. Zaista osvežava i ima prijatniji miris od prethodnog, no to je već individualno. I on ostavlja film, ali nešto podnošljiviji za večernje sate pred spavanje kad vam treba hidratacija kože i osveženje u letnjem periodu. Takođe sam prosledila na pola boce. Za leto mi se bolje pokazalo. Dok zimi kao da ništa nije radilo. Ali se brzo upijalo. I oba proizvoda su zahvalna jer se nešto sporije troše.

Nekako su mi čudni, više su kao neki tretmani za večernje sate, nego da ih namažete i obučete se i krenete negde. Barem je kod mene takav slučaj.  Ne mogu da kažem da ne neguju, videla se donekle negu, ali nije bilo ono što sam ja očekivala u tim zimskim danima kad mi je koža kao krljušt suva i oštra, crvena i veoma bolna sa nesnosnim svrabom.

Da li ste vi probali ova dva mleka ili neka druga mleka Mixa kozmetike i kako su se vama pokazala?

2 коментара:

  1. Koristila sam ovo "lakše" mleko, ali nije me oborilo s nogu. Slažem se za ovo što si napisala - da je više za večernji tretman nego za jutarnju negu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, taj je baš laganije teksture. I nije mi nekako za zimu, više je za leto, ali večernje sate da ohladi, osveži kožu i da je hidrira, ali nešto više od toga nisam videla na mojoj koži.

      Избриши