среда, 26. новембар 2014.

Šamponi za kosu

Par reči o nekoliko šampona.

 

Balea feuchigkeits shampoo Mango+Aloe Vera


Iz ove kolekcije mi je sve odgovaralo jedno vreme, i bila je pristojna zamena za kolekciju sa breskvama i kolekciju sa kajsijama. Ali posle je počelo da mi ne odgovara i da mi stvara perut i nisam mogla da provalim zašto, zbog kog sastojka. Ali za to vreme dok je odgovaralo, sjajan šampon koji je i negovao kosu i zajedno sa balzamom iz iste kolekcije je lepo hidrirao kosu (u periodu kad nije bila previše zahtevna). Za moju suvu kosu i suvo teme je odgovarao, ali kad bi počela da mi se masti kosa, onda bih morala da odmorim od njega. Dobar šampon za normalno suvu kosu, ne previše zahtevnu. Ne znam da li ga još uvek ima. A Balea Professional kolekcije su sada na sniženju u DM-u (do 07.12.), pa možda nađete i za sebe neki dobar Balea šampon i balzam.

 

Garnier Naturals Shampoo Egg


Juče mi je došlo da plačem od muke! Gde god da sam otišla da nađem ovaj šampon, pošto sam potrošila ne znam ni ja koliko bočica i ova poslednja mi je pri kraju, ili ga nema ili ga ima, a rok mu je do decembra ove godine. Pa i da perem kosu svaki dan ne bih uspela da potrošim ceo jedan šampon za 5 dana. A ovaj mi se čak i sporije troši i divan je za moje teme i moju kosu. Zagladi je, ne isuši je, i slaže se sa drugim hranljivim šamponima i sredi mi isušeno teme i pramenove samo jednim pranjem.
Ko ima zaista suvu kosu, može ga uvrstiti u redovno korišćenje, ali može i u tretmanske, sporadično da se koristi. Zanimljivo je da mogu 4. dana da izdržim i tek tada krene da se masti, ali i dalje ima volumena pri temenu. Ali ako zaređam, hoće malo da umasti kosu tj. teme se malo brže umasti, ali to je dan manje. Ali dužina i dalje ostaje lepo zaglađena i nekako nahranjena. Balzam iz ove kolekcije je isto bio divan, samo je malo čudno mirisao pri kraju. I njega nema već godinu dana. Verovatno da ne proizvode više (nema ga na francuskom sajtu), što je velika šteta.

 

Garnier Ultra Doux volume shampoo Pomegranate and beer yeast

 

Ovog još ima na sajtu. Nadam se da će ga i dalje biti. Isto odličan šampon. U kombinaciji sa dobrim pakovanjem za dužinu, super kombinacija. Meni sad kad je kraća daje malo više volumena, nego kad je bila duža (teška mi je kosa). Meni dobro čisti teme, ne pravi nikakve probleme, zavisno od toga koje pakovanje koristim dobijem ili rastresitost na dužinu (npr. Garnier Ultra Doux za farbanu kosu sa arganovim uljem) ili malu otežanost (npr. Garnier Fructis za suvu kosu sa tri vrste ulja), ali pri temenu ostane lepa, odignuta od temena. Pošto ja ne smem da koristim litarske, ovo mi je super blaga varijanta da lepo očistim kožu glave i samu kosu.
Kad malo zaređam, desi se da mi isuši deo kose do lica koji je slabašan. Ali ja imam suvu kosu i lude hormone, pa žongliram šamponima između udovoljavanja koži glave i vlasima kose. Više je za normalnu kosu, ali opet je divan šampon i vredi ga imati ko ne želi da koristi jake šampone, a treba mu neki šampon sa SLS-om da pročisti kosu, a da za jedno ili dva pranja za redom ne isuši previše kosu. On, kajsija i jaje šamponi su mi uvek jedni od šampona na listi za kupovinu kad naiđe popust.

Koji šamponi vama najviše odgovaraju i zašto? Da li i vi imate nekoliko vrsta šampona koje naizmenično, sporadično koristite?

Нема коментара:

Постави коментар