петак, 14. новембар 2014.

Zimske mazalice

Ovo su kreme, mleka koja ja koristim tokom zime, nisu jedina, ali su jedina koja koristim za noćnu negu ili hitno rešavanje problema tokom zime ili nekog drugog perioda kada mi koža iz nekog razloga poludi.

Balea Vital Creme-öl lotion

Ovo je zapravo Best Age losion sa 20% ulja. Ova verzija samo ima, za moj nosić, podnošljiviji miris, lepši, sastav je malo izmenjen, dodata je vanila, makadamija i alkohol. A sve ostalo je isto- izuzetno je masno, malo se treba potruditi da se sve to razmaže i zaista daje tu vlažnost koži koja joj je potrebna tokom zime. No, ja to koristim izričito uveče kad mažem celo telo jer sam probala celo telo da mackam ujutru, pa sam lepo otišla svojim putem i imala osećaj da se još više topim, pošto se nenormalno mnogo znojim i zimi. Tokom dana može da se koristi, ali samo na najkritičnijim mestima, na malim površinama. Ko se ne znoji kao ja, i kome koža brzo upija taj masniji znoj, može i preko dana. Kod mene nije funkcionisalo, tako da kao noćna mackalica i tretman je zaista predivna stvar. Mene podseća na Pavlovićevu mast po toj masnoj strukturi i osećaju na koži, samo je ova verzija bez silikona i parafina, ali ima alkohol koji je negde pri kraju sredine sastava. Ali su im učinci isti- fenomenalni!

Garnier Body Repair Restorative Nourishing Balm 20% glycerin+shea butter

Mleko koje takođe koristim uveče, ali može ponekada da se provuče i za dan, ali ako ne idem nigde i ako se vučem po sobi ceo dan pa nema znojenja i samim tim ni lepljivosti. Takođe vrlo dobra mazalica, nešto je lakša od prethodne, ali joj je nega pristojna. Zaista oslobađa od onog neprijatnog osećaja zatezanja.

Garnier Body Repair Anti-Dryness Restoring Moisturiser with maple sap

Malo sam se razočarala kad sam videla sastav, ali nega joj je ipak pristojna i rešava zimske kožne probleme i mogla sam da je proguram za jutarnje mackanje na kritičnim mestima. Iako ima silikona i parafina, nije masna, već je lagana.

Ovo su neke stvari koje sam prošle zime iskombinovala sa naredna dva proizvoda i još par stvarčica i koje sam kupila jer su ipak u nešto većem pakovanju i Balea je bila najjeftinija od njih, tako da ću verovatno na njoj da se zadržim sa naredne dve mazalice kako bih njih imala za baš kritična mesta ili tretmane. Meni je koža tokom zime suva do sutra ujutru uprkos mackanju prethodne noći.
Preko dana mi je najgore jer krene zatezanje, svrab, bockanje, pucanje, neudobnost u sopstvenoj koži i telu. Zbog toga sam i prestala da koristim omekšivače za bilo šta što dolazi u direktni kontakt sa mojom kožom. Ponekad moram da iskoristim ono što koristim uveče i istrpim topljenje, ponekada koristim laganije jer sam tad već bila redovna sa noćnom negom i samo na kritična mesta nanesem ono što koristim noću. 
Jeste da je komplikovano i da ponekad moram da ukombinujem nešto ujutru i da uvek imam neku manju kremicu u torbi (iskoristite one male putne varijante tipa Nivea, kad potrošite, dobro operite kutijicu i stavite svoje mleko koje vam odgovara i imate uvek kraj sebe kad ste negde vani), ali moram tako, i za mene to funkcioniše i prošle godine sam tako imala najmanje problema. Videću kako će ove godine funkcionisati sa njima i još par stvari od prošle godine, sve mi je to pri kraju i sa nekim novijim stvarima koje su me već sad oduševile i čiji mi se sastavi mnogo sviđaju, ali ne i njihove cene :D

Ove dve mackalice su moje princezice.
Neutrogena Norwegian formula hand cream koji koristim za ruke, i telo i ponekad i za lice kad mi se jave crveni, isperutani pečati. I o kojoj sam pisala ovde i prosto sam vezana za nju više nego za bilo koju drugu mazalicu.

Mixa Rough Areas Repairing Surgras koja može da stoji rame uz rame sa prethodnom i koju takođe volim, uprkos silikonu u sastavu, ali je isto divna za telo od vrata do pete, za sve probleme i o kojoj sam takođe pisala i u prethodnom postu i u ovom i mislim da je vreme da prestanem da je hvalim :D Uglavnom kad nešto ishvalim, od proizvoda nekoga preko odevnih predmeta i hrane do osobe, to se odmah posle pokvari :D


Koje vi mackalice za zimski period preporučujete? Šta se vama pokazalo kao najbolje rešenje za suvu kožu?

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Koliko puta sam koristila ovu malu kremu, a nikako da uzmem njihova mleka :D Verujem da su odlična. :)

      Избриши
  2. Za Mixa kremicu se slažem, a preporučujem ti i njihov losion za telo za suvu kožu, meni je nezamenljiv tokom zime i brzo se upija. Neutrogenu nisam probala, verujem da je super a za ruke dodajem još i Bioten antiage kremu (ljubičastu) :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na predlozima :) Koji Mixin losion, sa crvenim plusićem? Pošto sam imala druga dva i onaj sa narandžastim plusićem mi je za prelazni period, a sa plavim plusićem dobro osvežava tokom letnjih dana jer je lagano.

      Избриши