четвртак, 04. децембар 2014.

Franck Provost proizvodi za kosu

Proizvodi za kosu koji su me oduševili, koji su mi postali nešto sa čime upoređujem ostale stvari i nailazim i kod nas nešto tako dobro, ili skoro dobro, ali svima zafali to nešto, ali može da mu priđe, bilo jeftinije, bilo malo skuplje, ali ja volim ono jeftinije, a odlično i ogromna militraža :D
Nažalost, Franck Provost proizvoda nema kod nas, i ne znam da li ima da se nađu preko nekog sajta da se kupe. U Francuskoj i Italiji znam da ih ima sigurno. Proizvodi su profesionalni i koriste se u salonima, ali se mogu naći i u nekim većim francuskim centrima, a na italijanskom sajtu postoji mogućnost pronalaska svog regiona i potom opštine. Tako ja ponekad zasednem na tim sajtovima, kao i na Garnierovom i Mixinom i uzdišem i patim. A tek na drugim sajtovima koji se tiču nege kože lica, da ne kažem ozdravljenja kože, tela, kose i tako.. I kad dođu do nas cene im budu vrtoglavo skupe i zato neke prave medicinske, prirodne ili dobre stvari ne kupujem zbog cene ili čekam sniženja do maksimum maksimuma kad maltene dođe do iste, realne cene koja je u drugim zemljama (doživeti pravo sniženje ovde kod nas neću videti) ...

 

Franck Provost Expert Lissage shampooing


Trenutno sam na drugoj boci. Ne mogu ovo nazvati bočica! Jedino bočina! :D Zaista dugo traje i lepo opere kosu, a ujedno je ostavi "nahranjenom". Za suvu kosu je stvarno dobar odabir. Sadrži ulje pa je za suvokose pun pogodak. Kosa se lakše češlja i zanimljivo je da mogu da je češljam i kad je suva, ali to ipak izbegavam (nemam naviku), mada nije ni potrebno sa ovim proizvodima jer ne gubi oblik i ne izvrne se niti pretvori u klupko zgužvane slame ili sena. Trenutno zbog hormona mi prestaje odgovarati toliko dobro kao što je bio slučaj sa prvom turom. A i štedim ga za posebne prilike :D Nema baš savršen sastav, i izbacila bih neke stvari, uvela neke druge, ali i ovako je stvarno za suvu kosu, koja je frizzy sačuvaj me, Bože- savršen!

 

Expert Lissage Après-shampooing soin


Ovo je balzam koji prosto obožavam! Recimo, uz Garnier Pomegranate&beer yeast dobijem ono što želim- Volumen pri temenu, nahranjenu kosu, vazdušastu, rastresitu, laganu, složenu (nema mojih antenica, čupavih delova, uvijenih vlasi koje štrče i vode svoju politiku), zaglađenu kosu, ali nije otežana. I to je nešto što mi je sa jako dugom kosom bilo teško da dobijem.Volim što mogu i svoje valove lepo da definišem i baš se osećam kao neka vila, a tek divan miris! Božanstveno! Ovo je proizvod koji dalje obožavam i koji mi i dalje daje super efekat i negu i sve upravljam ka njemu i poredim sa njim. I ponekad moram da zakočim i da ne budem isuviše stroga prema nekim drugim proizvodima. I ovde bih menjala sastav :D malo. Ali i sa ovim sastavom je divan!

 

Franck Provost Expert Nutrition Masque

 

Maska koja me je naterala da je stavljam u malim količinama na celu dužinu kose. Vala neka maska je morala to da učini :D Uprkos parafinu, maska savršeno neguje kosu, dobija savršen sjaj, i sa malom nanetom količinom dobija se savršen izgled i efekat, kao što i balzam daje- rastresitost, zaglađenost. Samo je za nijansu nekako oteža, tako da je super kad hoću da je ispravim i da tako i ostane. Nema potrebe za velikom količinom, može mala količina da se nanese i da se drži što duže, ako se želi odraditi neki tretman, ali tad malo više oteža kosu. Ja svako pakovanje držim tokom kupanja 15-20(-30, ako izađem iz kupatila pa da sredim i onda ostavim još malo da odstoji) minuta. Tako radim i sa balzamima. Retko kad držim kraće od 3 minuta, mada su mi se neke stvari pokazale bojim kad ih tako na kratko držim nego po sat vremena... Ovu masku sam koristila i na kraće i duže držanje i uvek bi mi se pokazala kao dobra stvar za negu, a na kraće je samo davala bolji efekat- nije toliko otežavala kosu.

10 коментара:

  1. Imala sam ovaj sampon,kupila sam ga u Nemackoj u nekoj radnji vrlo jeftino,cini mi se oko 3-4e, (mozda gresim),ali je bas jeftin bio i ne mogu da kazem da sam bila odusevljena,na kraju nisam ni potrosila sve,zaista moram da se slozim sa tim bocica je ogromna,nikako da se potrosi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je odgovarao dok je kosa bila do kukova, a jako je gusta, pa nisam morala na kraju meseca da kupujem šampon za sledeći mesec. I odgovarao je dok kosa nije počela da se masti i sad mi ulja u šamponima ne odgovaraju nikako, osim Mixa šampona sa karite uljem.
      Tvoja kosa je suva ili se brzo masti u temenu?

      Избриши
    2. Moja kosa je podivljala,moram da se farbam zbog sedih,koje su odjednom iskocile,i sad je perem na 3 dana,jer su mi krajevi suvi,a koren mi se izmasti,ranije sam je prala na 4-5 dana,i ne znam da li je do sampona,ali mi se cini da sto se vise brinem o kosi i preparatima ona je sve gora,ranije mi je bilo svejedno koji sampon kupim i kosa mi je bila super :))) Inace,tek sam danas otkrila tvoj blog,super je:)

      Избриши
    3. Isti slučaj što se mašćenja tiče. Ja sam se vratila na Shauma baby šampon, baš bebi šampon, bela ambalaža sa plavim čepom. Jedini koji se može naći kod nas, a da mi kosu ne slepi i ne umasti kosu tako brzo jer nije agresivan. Možeš da probaš tako neke blage šampone, sensitive, da imaju blage čistače, koji nemaju (jake) sulfate. Izuzev Alverde šampona Ultra Sensitive, Sensitive (žalfija&breza) i čuveni sa zelenom kafom koji mi je super za teme. I šamponirati samo teme, a ostatak kose može blago, ali penom koja se stvori na temenu. I može na krajeve da se nanese kokosovo ulje ili balzam pre šamponiranja kose, kako šampon ne bi isušio dužinu kose. Takođe i Garnier šampon nar i pivski kvasac iz Ultra Doux kolekcije.

      Što se tiče balzama, tu samo gledaj da piše za suvu kosu, oštećenu, isti slučaj i za pakovanja-maske. Ja sam konkretno bila zadovoljna (što se može naći kod nas) Garnierov balzam Goodbye Damage (sve njihovo od balzama i pakovanja iz Frucits kolekcije mi je divno), Balea Oil Repair (plus njihovo ulje iz te kolekcije), Glaztt+Glanz , i sada najnoviji roze Beautiful Long. To je nešto što se može naći u svim radnjama, svuda, u svakom gradu.

      I preporučujem Garnier farbe, Naturals kolekcija, sa uljima. Moja mama je koristila isprva Paleta farbe (i koliko god ženama u njenom okruženju odgovaraju, njoj nije) i kosa joj je bila kao da je stavila minival, isušena, pucala, cvetala po prvi put u životu. Kad je krenula sa ovim farbama, kosa joj je postala potpuno druga priča, čak i njena oštra kosa je postala mekanija. I sestra ima isto pozitivna iskustva sa tim farbama i njima dvema odgovara i za samo teme. Mama farba koren na svake 3 do 4 nedelje jer joj baš brzo raste kosa, a jednom u 3 do 6 meseci, sve zavisi, ofarba celu kosu. Sestra uvek ofarba celu na svaka tri meseca. Njihov (Garnierov) balzam u tim farbama je fenomenalan! Baš razmišljam da istražim Garnierove balzame da vidim sastave, makar da neki ima sastav poput sastava ovog što se dobija uz samo farbu.
      Sa masnom kosom je ponekad lutrija.. Nekome odgovaraju samo litarski šamponi za teme, pa koriste jaka pakovanja ili zaštite dužinu balzamima ili uljem tokom pranja kako ne bi pena isušila kosu, a nekome odgovaraju samo ovi baby proizvodi ili neki veoma blagi šamponi koji nemaju sulfate. Ja bih glasala za ove blage, ali mora da se navikne kosa tj. teme glave da prekine da proizvodi puno sebuma. Isto kao i što se čini sa masnom kožom lica- kad se koriste agresivna sredstva radi otklanjanja masnoće, ona se isušuje, zateže, i onda nakon sat dva, imamo mast na koži, a obrazi isušeni, osim jagodica gde izbija masnoća ko voda iz gejzera.
      Nadam se da će nešto od ovoga da pomogne :)

      Избриши
  2. wow,svaka ti cast,sad si mi bas pomogla,hvala puno. Probacu baby sampon,vec sam cula za to,ali nikako da ga kupim,imam nekoliko sampona,pa nikako da ih potrosim. Ranije mi je bukvalno sve odgovaralo,sada mi se cini kao da mi nista vise ne pomaze. Meni je takodje balea oil repair super,povoljna cena,a odlican zaista,balzam pogotovu. Sto se farbe tice,tek sada vidim koliko sam srecna dok nisam imala sede,sve farbe mi se jako brzo ispiru,nijedna mi se nije bas odlicno pokazala,e sad sam presla na kyo,nema amonijaka,doduse i sa njom mi se brzo vide sede,ali kao da istovremeno i neguje kosu,ima kolagen i keratin u sebi.. Ti se razumes u sastojke,pa vidi,ja sam bas posvadjana sa hemijom,i volim da citam blogove gde se analiziraju sastojci,jer sam ja za to duduk. Hvala ti puno i kuckamo se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ima keratina, onda bi trebalo i da neguje, jer farbanje oštećuje kosu, a keratin se baš preporučuje oštećenim kosama (samo što meni talasastoj kosi, sklonoj kovrdžnju keratin u većoj količini ne odgovara zbog efekta koji ostavlja na mojoj kosi..). Kyo je linija proizvoda za kosu koja se može naći u Alexandar cosmetics? Ako jeste, onda bi trebalo da je dobra farba. Oni imaju i šampone i balzame i svašta nešto za kosu. Kao i Insight preparate.
      Ja najviše volim kad nađem nešto što je dostupno svima, jeftino, a odlično. A Balea za kosu ima toga puno :D

      Избриши
    2. Jeste,kupila sam u alexandru,takodje imam i insight protiv opadanja kose,ne mogu da kazem da mi je taj sampon nesto pomogao,dok sam koristila fitoval kapsule jesenas kao da sam videla poboljsanje,ali od sampona i ne bas,kada provucem ruku kroz kosu,izvucem par dlaka,mozda zato i sto mi je stalno vezana. Takodje sam koristila i insight za farbanu kosu,tu vec ne znam sta da kazem,mislim da deluje tj odrzava boju,cini kosu svilenkastom,ali nista wow. Ovih dana idem po novu kyo farbu i njihov aktivator,ne znam kakvi su im samponi,mogla bih da probam,ali sam farbom odusevljena.

      Избриши
    3. Insight šamponi meni nisu bili najbolje rešenje, dok Damage pakovanje je moglo da prođe, iako je i ono ostavljalo neki film na kosi. Ako Kyo farbe odgovaraju, onda mora i ostatak kolekcije da odgovara. Vodim se sa Garnierovom pričom :D
      Meni je crveni Fitoval bio mnogo dobar, ali mi je skup, a malo ga ima. Što se opadanja tiče, ja sam sve probala, od ulja (ricinus, npr) i pomogao je i on (kao i jojoba, čičkovo..), do nekih vitamina i šampona i jednostavno došla do zaključka da treba da unosim mnoooogo proteina, a pošto ne jedem baš nešto meso to mi je malo teže kao i da isključim faktor nerviranja, stresa, poremećenog ritma spavanja i slično. Zatim voće i povrće se podrazumeva u svakom obroku. Mislim da ima negde da se nađu tabele koje voće/povrće/meso ima koje vitamine u većem procentu i slično i šta treba kosi da ne bi opadala, da bi rasla, tj. oporavila se u korenu, i samim tim da ostane zdrava i u dužinu. Tu jedino ishrana da se koriguje i da se pre svega uradi krvna slika i druge analize da se pogleda kako se stoji sa masnoćom, gvožđem i ostalim stvarima. I onda uspostaviti ravnotežu. Pa onda idu kozmetički preparati, što blaži to bolje što se korena tiče, a dužine, što bogatiji sastavom to bolje.

      Избриши
    4. Slazem se,kod mene pre svega stres,pa sve ostalo,voce i povrce jako slabo jedem,moguce da si u pravu za proteine,mada ja recimo konzumiram,krvna slika mi je ok,jedino sto sam htela da uradim,a nisam su hormoni,mada je sve pocelo sa jednim velikom stresom. Dobro,pa se makar smanjilo,a kyo cu sigurno isprobati,pa javljam,mozda nekome doro dodje.

      Избриши
    5. Meni se tako pokazalo, pre svega ishrana pa tek onda sve ostalo. Stres je meni, recimo, prepolovio kosu, tj. proredila se i pošto i dalje imam tih minus faza sa stresom tako se odražava na kosu i na lice i samo ide lančano. Proveri hormone, jer oni i stres su usko povezani.
      Javi slobodno :)

      Избриши