Странице

субота, 27. децембар 2014.

HederaVita glicerinski sapuni

Danas ću vam predstaviti divan glicerinski sapun tj. sapune jedne naše domaće proizvodnje :)

Na slikama ih ima više jer sam ih više i kupovala. Svaka boja nosi svoj miris, tako da pored i boje i ukrasa možete birati i po mirisu. Meni su ova tri pored ukrasa imali i divne mirise.
Koristila sam puno glicerinskih sapuna jer nisam više znala šta da koristim. I uvek je nekom nešto falilo da bude savršenstvo za moju kožu lica, a vala i tela! Jedini koji mi se svideo skoro do savršenstva je bio zeleni glicerinski sapun Albus. Zaista nežan, ali nikad nisam imala osećaj da je lice čisto. Ali je zato dugo trajao! I ne mogu da ga nađem već duže vreme. Dok ovaj sapun moram strogo da držim na rešetkama jer je baš lako topiv ako se ne osuši dobro ili ostane ako ostane voda ispod rešetke, pa se zbog toga brzo troši, pogotovu kao tuširalica.
Miris na telu se zadržava neko pristojno vreme. Ostavlja kožu mekanom, ne isušuje je, lepo očisti i kožu tela. Kad ostane malo sapuna, kad se dođe pri kraju sa njim, možete to malo parčence staviti u orman ili neku fioku. Predivno zamiriše!
Za lice, moje lice, je stvarno dobar sapun. Za leto mi je bio savršen i za lice. Ni zimi nije isušivao kožu lica ni tela. Samo što zimi moram da nanosim malo masnije, hranljive kreme zbog hladnoće i vetra. Nije mi izazvao bubuljice iako sam se plašila zbog sastava (kokosovo i ulje semenki grožđa), držao mi je kožu lica i tela pod kontrolom, bila je ujednačena boja lica, verovatno zbog toga što nije isušivao i onda se nisu pojavljivali vulkani.
Sviđa mi se što imam utisak da je zaista i očišćeno lice, osetim pod prstima da je lice čisto, ali i mekano, nežno, nije zategnuto, ni isušeno i sebum kasnije lagano izbija, nije kao sa nekim drugim sredstvima sa kojima mi lice bude zategnutu, suvo sa gomilom kapljica sebuma koje izbijaju nakon pola sata.
Sastav je kod svih isti. A cene variraju od mesta do mesta tj. od radnje do radnje.

Koje ste glicerinske sapune vi koristili ili još uvek koristite i koje preporučujete?

2 коментара:

  1. Ja ih još nisam koristila :/ a možda i jesam a da toga nisam ni svijesna lol
    što je kod njih posebno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su bili fini leti i u proleće jer mi baš lepo očiste kožu, kad pređem prstima po licu osetim da je očišćena, a sa Albusom osetim da je sloj mog sebuma i dalje na koži i zato mi je Albus bio ok zimi jer mi je sebum zimi više nego potreban jer mi se isušuje koža zimi, a leti skidam mast sa lica koliko se masti. Sa ovim sapunom se nije mastila, nije isušivala, nisu izlazile bubuljice. Za telo je bio savršen sapun jer je savršeno čisto kožu, a nije ju je isušivao dok mi je Dr. Plant glicerinski sapun isušivao kožu tela. Opet, meni, mojoj koži je odgovarao, možda nečijoj koži neće. Nije sad ne znam koliko revolucionarno, ali meni je sasvim dobar proizvod i kupujem ga po apotekama jer je tamo jeftiniji, još samo da se poveća gramaža i da bude i dalje u obliku srca, samo manjeg obima, a okruglastiji jer je ovako tanak, a preširok, a meni su ruke male pa ne mogu da ga lepo držim u ruci. Sviđa mi se što nije isušivao kožu ni tela ni lica niti mi stvarao bubuljice u tom periodu. Za mene je to bilo dovoljno dobro jer mučim muku sa bubuljicama i isušenom kožom i lica i tela.

      Избриши