Странице

недеља, 21. децембар 2014.

Pilinzi za telo

 Danas ću pisati o dva pilinga koja sam koristila, pa ću sledeći put o još par.
Prvo da kažem da ja volim jače pilinge, grublje. Naravno, ne da mi ostanu dange, da krene krv i slično, ali da ja osetim da me je nešto češljalo :D

 

Garnier Oil Beauty Nourishing Scrub

Garnier proizvode generalno obožavam i ovu njihovu kolekciju Oil Beauty takođe. Miris ovog pilinga je divan, isti je kao miris ulja iz iste kolekcije. Lepo pilinguje, nije grub, ima raznih veličina zrnaca, iako po meni on ne spada u grublje pilinge, zaista lepo pilinguje i ko ima normalnu kožu njemu će lepo i negovati. Moju suvu kožu donekle neguje, jer joj ipak posle treba i neka mazalica. Koža je zaista nežna, baršunasta i mirišljava i na mojoj koži se zadržava miris, ne nešto dugo, ali ostane neki nežni miris. Ako samo rukama pilingujete, zaista vas neće grebati, više je neka masaža, ali da osetite neka zrnca, nežan je za moju kožu, pa zato ja ubacujem moj improvizovan piling ručnik jer sam kao medved kad krene da češe leđa o drvo. Ne znam koliko je to dobro, ali meni koža posle diše, ne zateže, mazalice koje posle koristim bolje odrade svoj deo posla i bude mi sve potaman :D
Što se mene tiče zaista odličan piling, ni prenežan ni pregrub, nego taman kako treba. E, sad drugo je to što moja koža ne spada u normalan tip, nego je krljušt i što ja volim grube pilinge. Ali svejedno kupujem ovaj piling kad se nađe na sniženju, inače je oko 500 i neki dinar.

Balea Totes Meer Salz öl-peeling Lemongras Duft

Ako ste nekada gledali medveda kako češe leđa o drvo, pa onaj njegov blažen pogled... E, takav je moj bio kad sam krenula da se pilingujem ovim pilingom. Diiiiivaaaan! Malo sam na ramenima zakačila jače mojim improvizovanim ručnikom pa su zbog soli pekle ogrebotine. Rekla bih da ovo spada u malo grublje pilinge. Ako pilingujete rukama, možda i neće biti toliko grub, barem meni nije bio, pogotovu jer ima pooodosta ulja u sebi, i ostavlja masniji sloj na koži, ne nešto mnogo, ali tek toliko da osetite ulje na koži i ja nisam mazala ništa posle njega. Meni je letos i u jesen bio divan i sad gledam da kupim ponovo da vidim kakav će biti za zimu.
Sviđa mi se što ostavlja kožu nežnom, nauljanom, pa nema potrebe za dodatnim mackanjem, opet, barem ja nisam imala potrebe za tim, lepo pilinguje, zaista mi je koža nekako živnula, kao da sam uradila i masažu, i možda je i miris uticao na to jer me je podsetio na more.

6 коментара:

  1. To je taj medvjeđi opis Balea pilinga xD :D I meni je bio jako dobar, posebno što se baš osjeti ulje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Morala sam da dočaram taj divan osećaj koji Balea pruža :D Predobar proizvod za nekih 400-500 dinara. Mada bi svi proizvođači mogli malo da obrate pažnju na cene, previsoke su im! Do 300 dinara bi trebalo da koštaju ovi proizvodi. Kad se uporede sa onima koji koštaju do 200 dinara Velnea kozmetike.

      Избриши
  2. meni je balein piling super, a tek onaj njegov uljni film nakon tusiranja, nisam morala uopce kozu nahraniti kasnije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš zbog toga mi se mnogo sviđa, što ostane fini uljni film :)

      Избриши
  3. Balein zvuči dobro, kada se sledeći put šunjam po dm-u uzeću ga u obzir! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On je odličan za ovo doba, kao i onaj Afroditin SPA (samo što se šećer i ja ne slažemo i što mi uopšte ne odgovara kao piling, ali ostavlja diiiiiivan sloj masnog na mojoj koži i ne treba mi ni mleko i koža bude lepo nahranjena), dok Balein takođe ostavlja masni film na koži, ali i ispilinguje kožu dooooobro :D Ali sam čula da će i njega povući. Moram ovih dana do DM da kupim. Samo dobre stvari povlače, prestaju da proizvode, ili ih pak promene i time upropaste. Ne shvatam zašto to rade...

      Избриши