недеља, 07. децембар 2014.

Twenty One 30

Moram malo danas da razbijem sve one zaređane postove o mojoj nezi tela i kose, i ovo sivilo koje se muči da izruči jedan dooobar, lep sneg. Iako imam brdo spremnih postova u vezi sa telom i kosom i licem, i nekako mi nedostaje da ubacim lakiće koje sam uspela da uslikam dok je bilo sunca, sunca divnog. A i planirala sam da ove kozmetičke stvari stavljam kada je zima, ili kad nemam vremena da uslikam neki lak ili se desi sivilo ili pošto nekoliko lakova uslikam kada ima sunca, pa čuvam slike za sive dane, pa mi takve slike nestanu jer sam ih postavljala na blogu, a nisam stigla nove da uslikam. Al' komplikujem sa planom i radom i programom :D

Lakić koji sam kupila eto tako, da bih kupila nešto, neki lakić usput. I došla kući i kao pa što si to kupila to, ženska glavo! Ostavlja tragove četkice kako vučem pa me to jako nervira jer su moje ruke jako nestabilne za krhke stvari i bez lenjira, modla i ostalih skalamerija ništa precizno ja ne mogu napraviti. Izmučila sam se nanošenjem ovog laka kad sam htela da ga uslikam i ovo je najbolja varijanta. Inače kad ga namažem onako, bude lepo izvučeno, ponekad se desi da ne uspem, ali teram dalje, ko me gleda?! Niko.
Na slikama imam 2 sloja. Lak kod mene u normalnim uslovima traje 2 do 3 dana, pojavi se bela linija i na ivicama hoće malo da se izguli. Prosto sam ubeđena, pošto sam proteklih dana neke lakove testirala i baze i nadlakove, da je meni kvalitet noktne ploče loš i prosto se lak kod mene lakše izliže ili odvali u parčiće. Ali i ja vadim dušu mojim rukama i noktima. Suši se nekom umerenom brzinom. Ja bih da se svaki lak osuši u 30 sekundi od trenutka nanošenja :D
Meni se lakić mnogo svideo zbog boje i kad nanesem mat nadlak, bude mi još lepši. Volim da matiram :D

7 коментара:

  1. Au, daa, sa mat nadlakom je bas odlican! :)) steta sto nije sjajnog kvaliteta, lepa je boja i bas nekako ide uz nadolazece praznike...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma on je odličnog kvaliteta koliko su moji nokti i ruke nekvalitetne i nezahvalne za lak.. Ali sa nadlakom je predivan! :) Lak se može kupiti u Lilly radnjama i ne znam da li ima još uvek da se kupi.

      Избриши
  2. Vredi nositi ga na suncu, a matiran deluje fantastično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, na suncu je jedino nosiv, ovako ostaje nezapažen. Ali ću ga isprobati kad padne sneg da vidim kako se uklapa, kao i uz sve novogodišnje svetiljke i ostale sjajne, cakleće stvari.

      Избриши
  3. meni skoro svi metalik lakovi ostavljaju trag cetkice, jos kad su mi duzi nokti..uvek vidim ..
    lepa je boja , svidja mi se i vise bez mat nadlaka :) !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To da, ali verujem da i ti kao i svi ostali to dobro izvučete pa neka krivina kao kod mene :D Ko pijana da mažem nokte :D Hvala :) Ja sam samo sada u mat fazi :D Matiram sve! :D

      Избриши