Странице

субота, 31. јануар 2015.

Afroditina mleka za telo

Proizvodi koji su zahvalni količinski i s obzirom na cenu i treba tako, i zahvalni što se lepo razmazuju i to sa malom količinom tako da baš dugo traju.


Afrodita Aloe Vera Ice effect losion za telo


Moj favorit :) Ostavlja malo prašnjav sloj na koži koji osetim tek nakon par sati i mislim da je taj sloj i zaslužan što se ne topim kô Olaf po onim vrućinama tokom letnjih meseci. Ono što mi se isto tako sviđa je efekat hlađenja :) Preeeedivan osećaj. Mackala sam ga i mackala i nepotrošiv je :D I koristiti ga samo tokom toplijih, mnogo toplijih dana. Zimi nikako. Ja sve moram da čačkam i isprobavam, iako znam da ne bi trebalo...

Na slici se vidi da je negde na pola (slikano prošle godine, sredinom godine), a ističe rok tek ove godine tokom letnjih meseci, a imam ga cirka 2-3 godine.
Doduše više ga nemam jer tata voli sve te mazalice koje hlade i greju, pa sam mu prosledila polovinu ovoga, pa ću ove godine kupiti novo.

Efekat hlađenja nije kao kod onih balzama koji imaju taj učinak i daju utisak da vam se deo tela smrznuo na ledu. Ovo je onaj prijatan momenat kada gorite od temperature i prislonite na čelo neki hladniji predmet od vašeg čela. Osveženjeeee :))) . Takav je efekat hlađenja- osvežavajući i umirujući. A tek miris... Meni je mnogo sviđa, svež je, lagan, osvežavajući, baš za one letnje, mučne dane kada vapite za zimskim daškom svežine, osvežavajuće oštrine koja putuje vazduhom.

Lako se razmazuje, lagane je teksture i količinski malo se treba naneti, upijanje mu je relativno brzo, ne ostavlja masan sloj, jedino onaj prašnjav koji se javlja nakon par sati i meni nije smetao.


Afrodita Grožđe Harmony mleko za telo


Mleko koje se može koristiti u proleće i zimi. Leti mi je ipak bilo malo teže na neke momente, ali zbog mirisa.
Tekstura mu je malko masnija i gušća od Aloe Vera losiona, malko treba sačekati da se osuši tj. da koža upije mleko. I posle toga miiiirišete ceo dan :)
Takođe se lepo razmazuje, treba se malo količinski naneti. Ostavlja malko sloj na koži, ali nije strašan, meni barem nije smetao.

Meni se ponekada javljao miris alkohola, ali to je do moje kože u kombinaciji sa mirisom grožđa, slatkog grožđa i što se tokom toplijih dana znojim ko da me vodom neko poliva. Malko slatkast miris i savetujem da se ipak pomiriše pre kupovine jer je kod mene bilo faza kada mi je bilo teško da ga nosim, a nekada sam ga nanosila svaki dan, i to je bilo najviše zimi i u prelaznom periodu ka proleću.

Zimi toga nema, ostaje nežan miris, lepo neguje kožu tokom dana i imam ga još malo u jednoj bočici koju imam uza sebe. Potrošila sam ga do kraja maltene :D

Meni su uljani gel za tuširanje iz ove kolekcije kao i onaj od badema bili fenomenalni! Predobri! Nisam morala ni da nanosim mleko. I ne znam zašto ih ne nalazim više po supermarketima niti po a Lilly i DM radnjama. Ako ih neko vidi negde neka javne :)

Da li ste vi probali ova mleka ili neke druge proizvode ove kozmetike i kako se vama pokazali?

Нема коментара:

Постави коментар