Странице

недеља, 25. јануар 2015.

Alverde Stadt-geflülster

Iako ovo ne spada u klasičan set, već se moglo pojedinačno kupiti, stavljam ih zajedno jer sam ih zajedno i kupila i mislila da će biti oduševljenja za oba proizvoda.

Alverde Stadt-geflülster dusch-gel

 

Kao i svaki Alverde gel za tuširanje i ovaj se pokazao divnim! Sjajan gel za tuširanje! Lepo se ispira sa kože, ne ostavlja sloj niti neki film na koži kako znaju da ostavljaju razne neke kupke i gelovi za tuširanje. Meni njihovi gelovi za tuširanje prijaju i leti i zimi, s tim da zimi moram da uključim odgovarajuće mazalice. Ali njihovi gelovi za tuširanje stvaraju tako divan osećaj na koži, kao da je to to, čisto, sveže, kao da ste zbacili neki teret sa leđa, neki plašt prljavštine, plastike i teskobe sa svoje kože, kao da ponovo diše. Divan osećaj ostavljaju! Lepo se spiraju, ne dešava mi se da sledeći put vidim penu kad pustim mlaz vode, kao što mi se dešava sa drugim kupkama i zbog toga ih najviše volim!
Jeste da miris na koži potraje nešto kratko i da su mi skupi za 250ml jer kod mene ta militraža ode za tili čas, ali mirisi su divni, i za poneko uživanje može da se priušti :D.

Ovaj gel za tuširanje nema alkohol, ali ima šećer, koji mi nije napravilo problema (uglavnom reagujem na šećer u proizvodima dodatnim svrabom kože). Možda što sam je brzo potrošila pa nisam reagovala tako brzo. Uglavnom čuvam ove stvarčice za posebne trenutke, ali se nekako zaređale te posebne prilike i prosto sam htela da uživam u letnjem periodu u divnom osvežavajućem mirisu.

I moram da postavim pitanje, koliko dugo vama traju kupke, gelovi za tuširanje od 250ml?

Kad koristim neku kupku/gel za tuširanje svaki dan, jednom dnevno, meni traju uglavnom 2 nedelje, par dana gore dole. Pa ne znam da li ja grešim u nečemu ili šta? Ne koristim spužvice i ostalo jer sam primetila da mi to stvara problem sa kožom i priuštim joj samo piling (mojom improvizovanom češljagijom :D) i znatno se popravilo stanje kože otkad tako radim.

Alverde Stadt-geflülster Köper-lotion

Kao što sam i napisala u nekom od postova, uglavnom sa Alverde mazalicama za telo nemam neku najbolju saradnju, iako je isprva bilo divno. I ovaj losion mi ostavlja onaj osećaj kalupa, kao nekog tankog sloja gline koji se osuši i zateže, ali blago zatezanje i posle osetim kao da taj sloj puca kad se sloj mleka/losiona osuši na mojoj koži. Jedino što se lepo spira sa kože.
Nisam osetila neku negu tokom zahtevnijih perioda, više mi je služio leti za neku blagu parfemsku kremu pošto je miris lep, ali ne toliko koliko miris kupke, nekako je bio slađi (verovatno zbog ekstrakta vanile), a manje citrusni. Ali prija leti pošto daje neki osećaj osveženja, nije teška krema, osim tog osećaja na koži. Samo što meni, eto, smeta taj neki specifičan šmek koji imaju Alverde mleka/losioni, sve vrste mackalica zapravo.
Imam ga još uvek i mislim da ću proslediti nekome jer se sporo troši, potrebno je samo malo količinski uzeti i lepo se razmazuje. Njihova mleka/losioni dugo ostanu ređi i sveži i zahvalni za brzo i lako nanošenje i razmazivanje za razliku od butera.
Nekome sa normalnom kožom bi bio sasvim ok losion i naravno ako voli i odgovaraju mu Alverde mackalice.


5 коментара:

  1. Ne znam baš tačno koliko su mi trajali gelovi za tuširanje od 250 ml, ali duže od dve nedelje, sigurno. Mislim da su mi trajali nekih mesec dana. Ti ga verovatno više staviš :)
    Ja volim Alverde mazalice, i mleka, i losione, i putere. Ovaj nisam probala jer sam ubeđena da bi mi bio slab za zimu. Žao mi je što, bar kod mene, nije veća ponuda njihovih mleka, koja su mi fantastična!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam. U totalnom sam zbunu :D Mora onda da stavljam previše :D Ni manje šake, ni većih količina, eh..

      Jeste, slab je za zimu, dobro si procenila :) Za leto je ok, ali kad imam mali raskorak sa njihovim mackalicama, ne znam zašto to tako odjednom..
      Mogu da ti preporučim za zimu njihovo mleko od hibiskusa i kakao butera, ja ću ipak preskočiti kupovinu većeg pakovanje jer ono tako miriše na čokoladno nešto, ju. Pojela bih slatko svaki put kad ga namackam, a treba da smršam i batalim čokoladne poslastice.
      I badem i ruža. Oni su za zimski period, kao i svi njihovi buteri.
      Ne znam da li još ima onaj od jasmina i nekog čaja, on je isto bio divan, slabiji možda za zimu, ali je lepo hidrirao.
      Nadam se da imaš nešto od ovoga u DM-u kod tebe.
      Kupke su im svakako fantazija i moram probati one piling i uljane njihove. Ne znam kako je tebi one čine i da li bar njih ima sa većom ponudom kod tebe?
      Samo kad bi cena tih gelova/kupki i ostalih vrsta za kupkanje bila još niža ili da se ja naučim štedeti na količini :D

      Избриши
    2. Potrošila sam već dva (standardna) pakovanja Hibiskusa i kakaa, fenomenalan je! Odličan je i Beli čaj i jasmin, mada sam njega koristila leti.
      Badem i ružu nisam primetila. Ova prethodna dva su jedina dva mleka koje ima moj DM :(
      Cene, naravno, je uvek poželjno da budu manje :) mada, iskreno, nema jeftinijih prirodnih mazalica od Alverdea!

      Избриши
    3. To da, u odnosu na sve prirodne, uglavnom, strane kozmetike, jeftiniji su.
      Čudi me da imaju tako lošu, siromašnu ponudu kod tebe, jer bi trebalo da sve njihove radnje, gde god da su, imaju istu ponudu svuda, pa kao zato traže adekvatan prostor kako bi imali istu ponudu svuda. Nadam se da će to pod hitno da poprave i da ćeš uskoro imati veći izbor :) A do tada možeš da uživaš u tom Hibiskus i kakao :)

      Избриши
  2. Wau kako su dobree :O
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    ОдговориИзбриши