уторак, 27. јануар 2015.

Catrice 360 Raspberry Fields Forever


Iako imam brdo slika i spremnih postova o isprobanim, korišćenim kozmetičkim stvarima, nekako mi se ne da dâ ih objavim kad ugledam postove sa lakovima :D i sunčevim zracima po noktićima :)


Lak koji nije hteo da sarađuje sa fotoaparatom, ali sa kamerom na telefonu je sarađivao besprekorno! Uspela sam telefončetom da uhvatim njegovu pravu boju! :) Ovo je takođe lak koji mi je JustPrettyNails prosledila.  I hvala joj na tome, razmišljam o tome kako mi lak dobro stoji jer nije ni crvene boje ni roze boje, već mešavina, prava malinasta boja, a maline obožavam (dok ih ne budem imala u svom dvorištu i ne pojedem kofu, dve malina za jedan dan, kao što sam sa jagodama uradila).
Četkica je takođe zaobljena, što mi se mnogo sviđa. Lak se lako nanosi, i pokriva lepo iz dva sloja (tanji i deblji), suši se relativno brzo.


10 коментара:

  1. Prelepa boja a lepo je cuti i da mu je formula toliko dobra. Pun pogodak. =^.^=

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Formula ovog laka i Catrice 900 Steel My Heart mi je super, tečna dovoljno i lako maziva. Ovaj je mogao i u trećem sloju, ali kad sam videla da može ipak da prođe i sa dva ako se zahvati lepo tj. dovoljno laka, onda sam ipak došla do zaključka da su dva dovoljna za pokrivenost. Boja je fantazija i baš su dobro skinuli malina boju :)

      Избриши
  2. Lepo ti stoji, a i to sunce ga dodatno ulepšava :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Sunce sve ulepšava :D i sakriva moje zanoktice koje su, skoro pa uvek, u lošem stanju :D Živelo sunce! :D

      Избриши
  3. Te malinaste nijanse su mnogo lepe, a tebi divno stoji :)

    ОдговориИзбриши