Странице

среда, 21. јануар 2015.

Essence Prom Berry 148

Još jedan lak koji sam uslikala, ali letos :D Pa da vam ga predstavim i nastavim sa nekom vrstom molitve da dođu sunčevi zraci, jer ću da se udeprimiram još više.

Imam dva sloja (tanji i deblji). Relativno brzo se suši. Trajanje na mojim noktima je oko 2 do 3 dana. Četkica je pljosnata, kružno zasečena, kao i sve ostale u ovoj kolekciji, poput onih četkica u Golden Rose Rich Color kolekciji. I zaista se lepo maže, nanosi. Sa ovakim četkicama uspevam lepo i nokte na desnoj ruci da namackam, i da to bude lepo. Uglavnom zamažem prste i nemam pravilan oblik nanošenja, ali sa ovakvom četkicom uspevam da imam lep, uredan manikir :)
Lak mi se mnogo sviđa zbog šimera i šteta što se vidi samo na suncu. Ali se i u zatvorenim prostorijama vidi da ima nekog šimera i da nije čist ljubičasti lak. I sad uživajte.

8 коментара:

  1. Nemoj se deprimirati već uživaj u tim lepim lakićima. Stići će sunce uskoro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uživam u njima svaki dan :D Soba mi malo malo pa miriše na lakove ili lepak za papir :D Samo da stigne što pre da uslikam još par njih i da ih vide svi :D

      Избриши
  2. Boja je divna, baš elegantan lak. :) Čini mi se da je ovo djup za Chanel Vendettu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jeste, prava elegancija i napravljen da se nosi na jakoj svetlosti, da zavodi svojom lepotom :) Uuu, divno :) Nisam znala da je djup. Divno, divno da imam i ja djup nekog skupog laka :D

      Избриши
  3. imaš savršen oblik noktiju,,težim da i moji takvi budu :D lijepi, četvrtasti lagano :D
    boja laka je savršena,,padam na tamnoljubičaste <3 a ova izgleda jako elegantno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Sa mukom uspevam da imam ovaj oblik jer mi lako pucaju nokti.. Pa imam čitav arsenal svačega kako bih ih održala čitavim, jakim, a opet elastičnim (ovo mi ne polazi za rukom) i još svašta stoji na spisku :D

      Padamo na iste lakiće :D Lak je prava fantazija sa ovim sitnim šimerima :)

      Избриши
  4. Fenomenalan je! Imam Sephorin Electroshot se valjda zove, liči na ovaj Essence ali je četkica užasna za mazanje. :/ Je l' ovaj beše izbačen iz ponude ili još uvek može da se nađe?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno ga ne vidim na našem sajtu, osim kada ukucam baš prom berry i onda mi se pojavi na sajtu, ali nema ga ni u na onom spisku stvari koje izlaze iz asortimana. Jedino da pogledaš ovih dana da li ga ima, pošto će biti i sniženja, i možda i on bude snižen. Ovih dana sam ugledala Miss Universe, a pošto ni njega nema na sajtu, onda mislim da ima i ovog laka u prodaji. Ima ih u DM-u i u Liliju.

      Избриши