Странице

недеља, 18. јануар 2015.

Flormar Supermatte M114

Još jedan lak koji mi je JustPrettyNails prosledila, i uspela sam lepo da ga uslikam u poslednjem vozu divnih sunčevih zraka. Sada baš nemam sunca ni za lek. Zatvorili me zgradama i blokiraju mi sunčevu svetlost.

Nisam ljubitelj roze boje na sebi, ali mi je ova baš nekako legla i prirasla srcu :D Sama nijansa mi se mnogo sviđa i upoređivala sam je sa mojim bojicama, ali nisam našla ovu nijansu, dakle, nemam sve nijanse bojica. Veoma vedra, vesela roze boja.
Na slikama imam 2 sloja (tanji i deblji). Lepo se maže (iako ima standardnu, užu četkicu), pokriva lepo nakon drugog sloja i kao da se lak sam ravna, tako da mi se ne dešava da brljam prilikom nanošenja laka. Relativno brzo se i osuši, a sjaj se može videti na slikama, kao staklo! Na mojim noktima sa nekim normalnim (ne)radom traju 2 dana i tad se javlja bela linija.

6 коментара:

  1. Одговори
    1. Mnogo lepa nijansa. Sad pogledah 415, i on je zanimljive nijanse. :)

      Избриши
  2. Divno ti stoji, a posebno je lepo videti malo sunca, makar na slikama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nadam se da će ga slike dozvati da nam se vrati :D

      Избриши
  3. Volim jednobojne nokte! I ovu boju na njima. Super ti stoji!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja volim one sa šimerima, ali moram priznati da me je ovo baš oduševilo i definitivno na direktnoj sunčevoj svetlosti se pokaže lepo, ali na ovoj veštačkoj i sivilu ceo dan-pi' . Nadam se da će uskoro granuti sunce, neka bude i 15 stepeni, samo da se probiju sunčevi zraci. Ovo je već kao da živim na severnom polu.. A vesela boja da ti osmeh izmami.

      Избриши