четвртак, 29. јануар 2015.

Golden Rose Rich Color 48

I još jednom ću postaviti lakić sa sunčevim zracima na noktićima jer se kod mene nazire suuuunceeee :) Pa da se još malo sunce pomeri od oblaka :) Kad već neće da napada jedan dooobar sneg, jedno metar poput mene :D i da traje lepi snežni prekrivač tri nedelje, ali da bude lepo, belo, utabano na putevima svuda belo, a na ostalim delovima zemlje sankanje i grudvanje. Kad već neće, onda sunshine come to me :D

Lak sam kupila lošom procenom jer sam očekivala da će sklop boje i šimera biti poput sklopa kod Golden Rose Rich Color 42, ali avaj, loše ja tu mislim, još lošije razmišljam (ili tako nešto). No, ipak mi se svideo. Iako bih pastelčića nekog, šimer je ipak šimer :D
Na noktima imam 2 sloja (tanji i deblji) samo što sam ja smotana kod nanošenja količine laka i samim nanošenjem :D , čektica je kao i kod svih lakova ove kolekcije pljosnata i zaboljena i obožavam je :D
Lak se lako nanosi i brzo suši kao i svaki lak iz ove kolekcije (ako se nekome teže nanosi i teže suši, lak je onda bio izložen jakoj toploti što se meni desilo sa Golden Rose Rich Color 111 ) i ovaj lakić je kod mene trajao tri dana i onda se javljala bela linija. Žuta boja mi i nije međ' najomiljenijim bojama na meni, ali je lep lakić sa ovim šimerom i ponekad kad se stopi sa mojim tenom i učini ga čistim i belim, onda ga čak i obožavam :D

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Sunčić, sunčić da nam dođe pa da bljesnemo sa šimerima :D
      Hvala :) Šimeri su stvoreni za sunčeve zrake :)

      Избриши
  2. divna je boja , i ja ga imam,
    na tvojim slikama se bas lepo vidi shimmer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista zanimljiv lakić.
      Nažalost, bar mi se tako čini, da se šimer može samo na suncu uslikati i da se samo tada i isplati nositi lakić sa šimerima.

      Избриши