субота, 10. јануар 2015.

Isprobano, korišćeno, potrošeno, a odlično!


Pošto sam zaboravila da uslikam na gomilu, onda sam rešila da postavim ovako. A verujem da neće biti prvi put jer sam generalno zaboravna i volim ono što potrošim da odmah bacim jer mi je soba i ovako prenatrpana knjigama i onim mojih stvarčicama što pravim. Ovo su ujedno i stvari koje su mi se i svidele. Svaka na svoj način.

Aldo Vandini Körperöl Macadamia Vanille

Ulje koje me je zaista oduševilo! Meni se mnogo sviđa miris koji ostaje duuuuugo na koži. I dugo mirišem tako lepo i nežno i nije napadan miris, ma koliko stavila na koži. Sviđa mi se što se lepo nanosi na koži i lepo i upija za jedno ulje. Mora malko da se sačeka, čisto da se ne bi nauljala odeća, pogotovu ako je tanana. Ali u poređenju sa Garnier Ultimate Beauty uljem mnogo brže se upija. Takođe i lepo neguje, čak i pristojno dobro suvu kožu. Samo što je šteta što ga naši više ne uvoze. Uvoze samo mleka i butere i kreme za ruke sa novim ambalažama. Imam još jedan u šteku i posle ne znam šta ću. Odličan proizvod. I svaki odličan proizvod prekinu ili da proizvode ili uvoze ili ga promene (sastav) i upropaste. I ono što mi se još sviđa što ne užegne ni u bočici niti promeni miris na koži ni nakon par sati.

 Balea Body-öl Harmonie

Ulje koje sam uzela samo zbog mirisa jer mi se sastav nije sviđao. Meni lično nije pružao negu u zimskom periodu, nije se brzo upijao. Za leto je fenomenalan zbog mirisa, iako je čučio na koži i prenosio se na stvari, ali se lako i sprao sa iste. Zanimljiv je miris jer se oseća čas kokos, čas vanila. Možda bi mogao proći zimi što se mirisa tiče, ali to je sve do osobe i da li nekome prija. Leti mi je bio super, nega je bila ok, ali sam ga više nosila kao zamena za parfem, jer mu je miris baš letnji po meni, mada se oseti i vanila. Samo što na mojoj koži izgubi miris nakon par sati. Na pola bočice je počelo da menja miris i u bočici, pa je poslužio za negu kose i to se pokazao odličnim pre svega za raščešljavanje kose (kovrdžave, koja upija ulje kao sunđer vodu :D)!

 Altermed Panthenol forte 6% D-panthenol aloe vera and collagen

Krema za lice kojoj ću ipak da se vratim kad krenu opet vrućine. Lagana je za to vreme, samo ću videti ovog puta da li su se bubuljice na čelu stvarale zbog nje ili umivalice, koju sam koristila dok sam koristila ovu kremu. A možda je uzmem i sada kako bih sanirala perutanje koje mi se stvara zbog jedne kreme koju koristim za bubuljice.
Lagana krema, prijatan miris koji i nestane vrlo brzo, meni to prija, lako se nanosi, lako razmazuje i treba mala količina, pa tih 30g može dugo da potraje. Meni su obrazi stvarno bili lepo nahranjeni, samo što mi je na čelu bilo bubuljica. Jedino da je to bilo kao čišćenje kože pa da je sve izlazilo na površinu dok se koža ne iščisti. Samo bih malo izmenila sastav kako bi bio savršen. I jedna od retkih koja mi se stvarno lepo upijala, nije čučila na licu i slivala se kad krenu one vrućine.

 Alverde Aroma Pflegeöl patchouli Cassis

Alverde ulja volim onako... Specifična su kad je moja koža u pitanju, moram da ih nanosim na vlažnu kožu i tada lepo neguju, lepo se nanose i lepo upijaju. Tako sam i ovo ulje koristila, međutim, probala sam jednom i na suvu kožu i ovo ulje je bilo drugačije od bilo kog drugog ulja koja sam koristila (ružinog, limunovog- anticelulit linija). Lepo se upijao i kad je koža suva, lepo se i mazao na suvoj koži za razliku od drugog nekog ulja gde kao da ostaje da čuči na koži, ko tepiju da mažem, takav neki osećaj pod prstima.
Ovo ulje je bilo skroz druga priča kad se nanosi na suvu kožu. Tako da sam mogla da biram da li hoću na vlažnu ili suvu kožu da ga nanosim, svakako će lepo da deluje i da se lepo nanosi i upije. Meni nije ostavljao masne fleke na odeći. Baš ga je koža lepo i brzo upijala. Odmah je omekšavalo suve delove i hrapave delove kože. Od mene lepa petica. I miris je takođe lep, prijatan. Malo je počeo da menja miris, kao da će užegnuti. Koristim ga ponekada i na kosu, takođe lepo raščešljava kosu. Jedino bih izbacila treći sastojak. Ostalo mi se sviđa.

Babylove Reinigungs Wattepads

Njih sam počela koristiti sa prvim pakovanjem Rozal vodice pre nego što sam usula u jednu prskalicu. Meni su one pored Olea blaznica super za sve, od čišćenja lica mlekom za skidanje šminke, do čišćenja lica radi osvežavanja i skidanja prljavštine, da ne kažem prašine (bilo gradske, bilo seoske). Veoma su mekane i debele i jake-čvrste :D  Možete da secnete jednu blaznicu pošto su stvarno velike, pa tako dobijete 2 ili 4, ovisno da li hoćete malo veću ili manju blaznicu.

Dove go fresh cucumber&green tea scent anti-perspirant

Bilo u stiku, bilo u spreju, zaista odličan dezodorans. Znojim se normalno (u mom slučaju previše, od glave do pete, iz svake tačkice izbija znoj i to me zamara, ali kažu da je dobro, organizam se čisti od toksina, pa 'ajde..), ali pazuh miriše sve do kraja dana. Jedino mi se kod stika ne sviđa što mi ostane kao neki sloj na pazuhu koji se teško spira. Jedino mi se to ne sviđa i to me ujedno i plaši. Ostalo što se tiče svežine pazuha tj. mirišljavost istog, veoma sam zadovoljna. Samo kad ne zamirišem kao moje gice i ovčice i ostale životinjice, sve je dobro :D

Herbalia prirodni sapun Ovas, med, limun

Za telo savršen sapun! Zaista lepo čisti kožu. Za lice takođe odličan, ali mora da se napravi pauza nakon mesec dana korišćenja i da se koristi posle kao tretman, kao što se koristi glina. Meni je lice bilo oslobođeno onih gadnih mitisera ili šta god da su, oko nosa i brade kojih sada imam na milion i sad mi se stvara i po obodima lica i na obrazima i već razmišljam da ili da poručim ovaj sapun ili da čekam ponovo neku manifestaciju na Spensu pa da skoknem tamo i kupim i ovaj sapun i još neke fine stvarčice. Prvi mesec dana korišćenja stvarno je super radio posao, ali je posle počeo da isušuje, mada moram priznati da sam tu svašta eksperimentisala pa je možda i zbog toga. Ali da mi je nos i tu oko nosa i brade bilo očišćeno od one gamadi, bilo je! I dobila sam boju živog čoveka i bleđe lice, usklađeno sa ostatkom tela usred leta! Kao i sa HederaVita glicerinskim sapunom, onu zdravu, rozikastu boju u lice. Ovako sam ili bleda, ili siva ili plava ili crvena, sa sve podočnjacima tamnim. Herbalia proizvode ću opet kupiti to je sigurno. Jedino nisam na vreme uslikala sapun, ali su oni dobro to uslikali i postavili na svom sajtu.

Shenemil Biomaska

Jedino mi se ne sviđa mala količina za onoliku cenu. Pretpostavljam da je ovo mešana zelena i bela glina i ulja i možda još nešto. Zelena glina mi isuši lice straaaašno, ali me ne svrbi koža, ništa ne izađe na površinu, ali nakon mesec dana počne svašta da izlazi i lice mi i dalje deluje isušeno i boja kože mi se nikako ne sviđa, a sa belom dobijem isti efekat kao sa ovom Biomaskom, koža ostane nahranjena, izbiju neke bubuljice na površinu i posle toga nedelju dana imam diiiiiiivnu mekanu kožu, očišćenu lepo, baršunastu, ma savršenu! Jedino me lice mnoooogo svrbi od bele glina, a od Biomaske ništa, sve normalno. Biomaska čudo jedno za moju kožu. Pošto sam belu potrošila, moram i nju kupiti pa da probam da miksujem njihovu belu i zelenu Shenemil glinu u prahu, da vidim tada efekat, ali efekat Biomaske za moju kožu je savršen!
Šta treba da ispliva na površinu, izađe u ta 2 sata pre nego nanesem kremu, i posle toga lice čisto. Kao bebino lice, bebina koža. Mekano, čisto, ravno pre svega. Samo da ostanu na tom kvalitetu i da se ili poveća količina ili smanji cena ili je do prodavnica zdrave hrane pa u svakoj druga cena.

Velnea Almond&Milk Cream Soap Bar with glycerine

Sapun koji može prići Dove sapunima. Moju kožu na rukama ne isušuje. Nežan je za ruke, i nokte i zanoktice. I ima nežan, lep miris, bar za moj nos. Lepo i opere ruke i ostavi ih nežnim, mekanim. I često su na akciji u Lili radnjama, tako da budu oko 40 dinara, a ovako su oko 50 dinara, u svakom slučaju nisu skupi. Palmolive sapuni su 50 dinara na pijaci, a Dove 70 na pijaci, a u radnjama su skupi za oko 20 i više dinara. Tako da ako neko voli da kupuje isključivo u radnjama, ovaj sapun je sasvim korektan i sa kvalitetom i pre svega sa cenom.

Velnea Shower scrub

Oh, kako sam se samo iznervirala što su prestali da ga proizvode. I ne znam zašto... Meni nije bio grub kad sam pilingovala kožu rukama, ali sa mojom napravljenom lufom ili šta god da je ono što sklepah, budem ko krava ili kobila istimarena, tada bude grublji, ali ne da ostavi dange ili da poseče, već baš lepo pilinguje. Lepo je pilingovao kožu, ostavljao ju je mekanom, baršunastom, lepo sam posle mogla da nanesem neko mleko i to mi je uvek bilo žao jer je ovaj piling imao tako divan miris, ja bih pre rekla miris ruže, a ne nekog talasa, mora.. Jedino da talas asocira na svežinu. Stvarno svež miris, opušta i budi život. Savršen!

Watte Watte Cotton Buds

Ja ne volim čišćenje ušiju ili bilo šta što sadrži pamuk da primaknem ušiju, a da nije malo kapnuta voda jer se ježim. Isti je slučaj i sa ovima, ali ih kupujem jer su jeftini, a dobijem puno štapića. Nisam naišla na jeftinije, a količinski puno. Mada moram još da istražim neke DM-ove, da li Ebelin ili neka druga marka. Pored odlično niske cene, sve ostalo je ok, pamuk, pa pamuk, ježim se pa se ježim. Jedino što ga ima lepo količinski na štapiću pa mi se više ne dešava da ono malo nanesene vate na šupljem štapiću skizne i ogulim ušni kanal. Tako da mi se sviđaju i zbog toga.

Balzami za usne

Nažalost nisam uslikala sastav nijednog balzama za usne jer je sve bilo sutra ću, sutra ću, i onda se desi da bacim kutije, a sestre pokupe par njih. Na slici nemam još Alverde trešnju i Alverde neven. 

Alverde lippenbalsam calendula (neven)- Odlično neguje, masan je, stoji na usnama, ali miris mi je bio malo težak. Nije mi smetalo što se pri kraju pojavljivale neke grmuljice. Došlo mi je kao neki blagi piling za usne. Potrošen do kraja.

Alverde lippenbalsam vanilebluüte&mandarine (vanila&mandarina)- Odlično neguje, nešto manje masan od nevena, a miris preeeedivan. Meni se nisu pojavljivale grmuljice. Potrošen do kraja.

Alverde lippenbalsam Cherry Kirsche (trešnja)- Nikako nije masan, ali drži se lepo na usnama, ostavlja neku blaaago rozikastu boju, a ima i sitnih sjajnih čestica. Potrošen malo i uzela najmlađa sestra. Da usne budu crvene. Predškolsko dete i pojam šminke. Za to vreme korišćenja nisam videla neku negu, za manje hladnije dane bi bio ok, čak i leti da hidira usne.

Labello Cherry- Meni zaista ostavlja blago crvene usne, ne nešto puno kao onaj od Nara koji sam prosledila srednjoj sestri jer je crvena drečila na meni i stajala baš dugo (pošto ja nanosim labelo bez ogledala, kad sam napolju, a nisam vična šminkanju, onda prizor bude stvarno bezveze, ono kad dete dohvati majčin ruž, pa je njoj odgovaralo jer je ona vična u šminkanju). Lepo neguje, kremast je, nije masan previše, lepo stoji na usnama, ne spadne brzo. Rekla bih da lepo hidrira usne i ove zime mi je oporavio usne. Inače ja ove balzame retko kad koristim van zimskog perioda. I uglavnom imam super iskustva sa njihovim balzamima u tubicama (onim mekanim, imala sam CareGloss&Shine u narandžasto-roze tubici i ostavljao je divan sjaj i negovao lepo, kao i sa plavim) i sa njihovim plavim labelom i muškim plavim labelom.

Rosal Lip balm Cheery Lady- Meni nije odgovarao što se nege tiče u zimskom periodu. Ali u ostalim periodima je radio posao sasvim pristojno. Ostavlja blagi rozikast sjaj na usnama. Mora da se drži u nečem toplijem jer kako ostane na hladnom, tako se stegne pa se malo teže nanosi. Ali njihov Lip balm u tubici City pink moram da pohvalim i imam ga još malo i ne znam da li ga više ima u prodaji. Generalno mi se pokazalo da su balzami u tubicama super stvar, kao i muški balzami za usne. Kao da su jači. 

Labial stick limun- Kupila ga dok sam bila u kupovini sa mamom. U fazonu jeftino je, što da ne probam. I oduševila sam se negom! Ovaj primerak je kupljen u Gomeks radnji, i ne znam da li ga ima na drugim mestima. Treba ovih dana da kupm novi. Savršeno mi je negovao usne, ima lep miris, masan je, ali ne poput Alverde, već više poput Labello Cherry. Meni se ponekada topio kada bih ga držala u toplom, a u hladnom bi se lepo stegao, ali i dalje bi se lepo nanosio na usnama, topio bi se lepo pri nanošenju. 
Mislim da ima još i sa kokosom i sa jagodom. Ne znam da li su oni bezbojni i da li ostavljaju boju. Ovaj od limuna je bezbojni i podseća me na čuvenu grožđanu mast, samo što je ovo lepo u stiku.

Veoma zdrava krema balzam za usne- Ovo je staro pakovanje, a sada ima i u stiku i njega ću da kupim. Bezbojno je, a ja volim takve jer sam šeprtlja bez ogledala i to ne nosim u torbi, naučila na teži način da lomljivo ne sme biti u mojoj torbi. Zaista prelepo neguje. Ovo staro pakovanje je imalo i mentu u sastavu i kakao buter ili sea buter i imao je miris čokolade i malo je hladio. Meni se to svidelo. Ne znam sastav ovog u stiku jer znam da kad se menja ambalaža, menja se i sastav...

4 коментара:

  1. Imam to aldo vandini ulje i uvek sam se pitala što nisam nikad pisala o njemu, a super je. Ja sam ga volela na kosu stavljati i koristiti kao pakovanje pre pranja kose :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Piši, piši :) Ti lepo i pišeš i slikaš proizvod :) Probaću i ja da stavim na kosu, potpuno zaboravih na to. Kosa će mi mirisati daaanima, pošto mi se generalno mirisi ulja zadržavaju u kosi i nakon pranja iste. A u sastavu dva divna ulja.

      Избриши
  2. Ahaaaa, zato Velnea pilinga nije bilo, povukli su ga! Jedno vreme sam ga jurila po gradu, i nije ga bilo, a čitala sam negde pozitivne reči. Sad su ubacili dva, miris masline i još jedan, mislim da su LE ako sam lepo zapazila, ali mi je pakovanje nekako mnogo tanko, čini mi se da će tuba pući ako jače pritisnem pa ga na kraju nisam ni kupila.
    Alverde neven nisam probala, jesam mandarinu i ok je, dobro neguje ali mi je miris bo kritičan. I moju Alverde brusnicu je uzela sestra :D doduše završila je ona školu davno, ali voli taj diskretni crveni trag. Rosal Cherry lady imam, slažem se da mora u toploj prostoriji da se drži i recimo daleko mi je bolji od toniranog Baby lipsa. A da, slažem se za Dove stik, ja njohove baš volim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije valjda da su Velnea pilinzi LE? Pisaću i o njima. Onaj od badema mi je ok, i može da prođe kao odlična zamena za Garnier BeautyOil piling, i ok mi je miris, ali onaj od zelenog čaja, jedva sam preživela kupanje koliko mi je bilo muka, mučninu sam imala. Prosledila srednjoj sestri, njoj sve odgovara -.- Stvarno se smorim. Njoj retko kad nešto ne odgovara, dok smo najmlađa sestra i ja svilene.
      A duša me boli za ovaj Velnein roze piling. Najbolji piling! A jeftin, 200 dinara!
      Dove generalno ima dobre dezodoranse, sa više vrsta mirisa.

      Избриши