Странице

недеља, 04. јануар 2015.

Kreme za telo

Danas predstavljam dve kreme za telo koje sam morala kupiti samo zbog mirisa  :) Pusto žensko... Ali bih volela da im se sastavi poprave (da izbace parafine i silikone).

Dove Purely Pampering Body Cream with Shea butter and warm vanila

Divna krema za ovaj zimski period. Fino se zadržava miris, neguje osrednje suvu kožu, barem moju. Može preko dana da se koristi, ali već kao tretmansko sredstvo meni nije bilo dovoljno. Za dan je bila dobra, kad mi treba nešto laganije. Ali ovu kremu sam više uzela zbog mirisa jer sam htela miris koji ima sapun iz ove kolekcije, ali miris je malo drugačiji, kao i svako mleko koje uvek ima drugačiji miris, makar i za mrvicu, od gela za tuširanje ili sapuna iz iste kolekcije. Ali je opet fin miris, lep, pravi zimski, da ugreje tim divnim mirisom vanile i shea butera. Ostavlja i film na koži, onaj klizavi sloj, to je verovatno zbog silikona. Nije lepljiv, ali se oseća taj sloj na koži iako se lepo-brzo razmazuje i upija lepo, samo što zbog silikona ima taj film. Ako volite ovaj miris i volite da imate kremu samo zbog mirisa, mislim da vredi imati je. I veoma je izdašna krema jer ju je malo treba naneti.

Nivea Body Soufflé Smooth Sensation

Ove Niveine kreme koje su soft varijante/teksture volim da nosim u proleće i leti zbog mirisa i što su lagane, a leti mi treba nešto tako lagano i mirišljavo. Samo što sam se ja odvikla od onih osećaja da imam film na koži. Ova krema se stvarno lako razmazuje, lagana je, lepo upija, brzo upija, ali opet ostavlja taj neki sloj na koži i to je sve zbog silikona i parafina. Ali mi je zbog mirisa divna mazalica, lagana je kremica i uvek mi se u proleće ili leti desi da pokisnem do gole kože i onda se taj divan miris oseti i stvarno se i ja osećam divno.
Za suvu kožu i nije. Za zimsko vreme nije. Da se opet ogradim, za moju suvu kožu nije dovoljna mazalica u zimsko vreme. Leti je ok mazalica, čisto da se namaže nešto preko dana ili uveče pred spavanje. Leti daje osećaj hidriranosti, ali to je sve. Zimi mi mogla da prođe jedino preko dana, pod uslovom da uveče koristite nešto negujuće ili da vam koža nije zahtevna (suva). Takođe, izdašna krema, još lakše se razmazuje od prethodne i takođe malo ju je potrebno naneti.

Нема коментара:

Постави коментар