Странице

среда, 14. јануар 2015.

Pakovanja za kosu

Dva pakovanja koja su mi sasvim solidna za efekat na kosi, a nega im je više za kosu koja nije zahtevna što se nege tiče. Na mojoj suvoj je osrednja nega, ali efekat mi se sviđa pa ih imam na listi za kupovinu kad naiđe akcija.

 

Garnier Ultra Doux Avocado oil and Shea Butter Intense Nutrition Mask


Meni tj. mojoj kosi ova maska daje neopisiv sjaj! Veoma je gusta, za nijansu manje od Frank Provost maske. Obe sam okretala da vidim da li će klizati i ova jeste, ali spoooro, dok Prvost nije, zalepljena i ne mrda :D Strukture su im slične, sastav i ne baš. Ali obe daju taj divan sjaj, samo što je ova ipak tretmanska maska za nezahtevnu kosu. Ja sam je koristila na razne načine i tako dobijala razne efekte. Kad navijem kosu, onda lokne budu dugo lepo sređene, a isto mogu i da ispravim kosu, ali tad hoće ponekad da izludi kosa i da odbije poslušnost. Ali bih rekla da je jako zahvalna maska za negu nezahtevne kose, odmor za kovrdžavu i suvu kosu, malo nahrani i takve kose, a ne oteža takve kose, ali nije toliko tretmanska (hranljiva) za suvu kosu. Što se tiče mirisa, to je individualno, meni je možda malo jači, lep je, više zimski miris.

Meni su Garnier maske generalno dobre, čak i kad su slabe jer znam da imaju nešto negujuće pa rotiram te slabe i one jače i sve bude sjajno (samo što ja čekam sniženja jer cene više nigde nisu normalne i dok mi je kosa bila do kukova ove maske kao da sam jela!). Ako bih je uporedila sa maskom/pakovanjem Fructis 3 ulja, ova je za nešto manje masnija i ne umasti kosu tako brzo, pa ko ne voli preterano Fructis masku, može ovu probati ili pak mešati ove dve maske.


 

Genera Olio di Riso Burro di Karité

 

Ova maska ipak ne neguje moju kosu na duže korišćenje, ali ostavljala je divan efekat na mojoj kosi dok je bila kraća i ošišana u polukrug sa 2 polukružna stepena (ne znam kako drugačije da objasnim, tu je frizerka ubola ono što sam htela, a sledeći put katastrofa!) i tada nije zahtevala veliku negu. Više odgovara kosi koja je već ravna, svilena i nezahtevna. Mojoj suvoj kosi nije dovoljno za negu, bude ona mekana, ali nije to to što se nege tiče.
Na slici možete videti efekat na kosi i samo zbog toga sam i koristila ovu masku u kombinaciji sa jednim šamponom, ali mislim da je tu uticalo i što je tako ošišana, dok je bila ravno ošišana nije se frćkala kosa nego su bili neki sažvakani, nedefinisani talasi. 
Samo mi je trebao neki dobar leave-in kako bi držao lokne, ali to nisam imala niti ću kako stoje stvari jer je mi kosa "posebna" i odbija saradnju sa svim tim stvarima.

Za moju zahtevnu kosu ova maska je poput balzama, čini kosu rastresitom, laganom, čak i kad ispravim kosu ona će biti rastresita i lagana i neće se slepiti pri temenu. Lepo legne nakon nekoliko korišćenja teških pakovanja (mnogo uljanih) i sa ovom onda dobijem i sjaj i hidriranost, ali ta se hidriranost kratko zadržava.
Definitivno je za one koje već imaju ravnu kosu, svilenu i nezahtevnu što se nege tiče. Može za kraću kosu, ali za dugačku koja je zahtevna, pa ne baš.

7 коментара:

  1. Koristila sam ovu Garnierovu ali nisam nesto preterano zadovoljna, takodje imam suvu i zahtevnu kosu (vise ostecenu nego zahtevnu). Drugu nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako je oštećena u smislu ispucala možeš probati njihovu Garnier Fructis masku sa tri ulja (ona daje jaču negu nego ova) ili balzam Garnier Goodbye Damage i ujedno ulje/serum Goodbye Damage kao i Balea Beauty Oil ulje. Ulja će zagladiti kosu i neće je otežati i prikriće ispucale delove i dati privid zdrave kose, ali moraš polako te delove kratiti kako bi iščistila kosu od tih nezdravih delova (i ja sam prošla kroz to, samo što sam ja to na drastičan način uradila). Ujedno koristi i šampone koji su blagi. Moji trenutni favoriti su Shauma Baby (nema sulfate) i ima ga u Lili radnja i možda u većim supermarketima, Mixa karite (ako ga nađeš vani, kupuj,kod nas ga nema). Možeš probati i Balea Glanz+Glatt kolekciju, šampon ima sulfate, ali nije jak, više masti kosu. Garnier Kajsija i Nar od onih sa sulfatima, ne isušuju i očiste teme. Za nas suvokose u startu blag šampon bude dobra potpora u daljoj borbi protiv suve kose. I onda nam nega bude lakša. :)

      Избриши
    2. Ostecena od farbanja i feniranja, ispucala i lomljiva..hvala ti puno na odlicnom odgovoru, prekopirala sam ga na nekoliko mesta i prepisala u telefon, pa se bacam na isprobavanje tvojih preporuka, hvala ti jos jedno, :)

      Избриши
    3. Nadam se da će ti pomoći :) Da, ako se feniraš moraš da koristiš leave-in, ulja, serume koji imaju silikone u sebi kako bi kosu zaštitila od toplog vazduha . Moji favoriti su serum Garnier Goodbye Damage i Balea Beauty Oil repair. Naravno, ti možeš i neki drugi koji tebi odgovara (Amika, Macadamia, Revlon Uniq One, Balea makadamija ulje, Gliss Kur, Loreal (ova dva imaju više vrsta koliko sam uspela da vidim)). Sigurno ćeš naći nešto što će odgovarati tvojoj kosi :)

      Избриши
  2. Ja sa oduševljena Garnier maskom . Nemam suvu kosu već masnu ali je stalno ili peglam ili uvijam tako da mi treba nešto da mi lepo neguje krajeve i spreči da ispucalu. Ova maska u kombinaciji sa macadamia uljem radi posao i obožavam je. Čak mi je i miris divan! :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Macadamia što se može naći u Alexandar radnji ili Baleino ulje? Drago mi je da ti se sviđa maska i da radi odličan posao na tvojoj kosi :) Garnier generalno ima divne proizvode za kosu.

      Избриши